صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

بودجه دانشگاه آزاد کرمانشاه منطبق با سند تحول تنظیم شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: پیش‌بینی بودجه امسال این دانشگاه کاملا کارشناسانه و منطبق با سند تحول دانشگاه تنظیم شده است.
کد خبر : 926551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور محمد جواد فرهنگ مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، افشین غنی‌زاده سرپرست، بیژن اروجی معاون مدیریت و توسعه منابع، علی مهراس‌مهرابی معاون آموزشی و مهارتی، مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی مقدماتی و اعلام نظر نسبت به بودجه بیش بینی شده‌ سال مالی آتی و همه پیشنهاد‌هایی که از سوی دانشگاه برای طرح در جلسه هیئت امنا ارائه می‌شود و بررسی کارشناسی پیش بینی بودجه سالانه ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و موضوعات تخصصی استان برگزار شد.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در این جلسه پیش بینی بودجه این دانشگاه را در سال گذشته ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و انجام چندین ساعت کار کارشناسی موفق شدیم بودجه را با کمترین انحراف اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: پیش بینی بودجه امسال نیز کاملا کارشناسانه و منطبق با سند تحول دانشگاه تنظیم شده و انتظار داریم مطابق سال قبل با کمترین انحراف اجرا شود. 

به گزارش آنا، بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با حضور قربانی گلشن‌آباد هفته آینده روز ۲۳ مرداد در دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر