صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
مدیر کل ورزش اصفهان به آنا خبر داد

قلعه نویی نظرش بازی تیم ملی در فولادشهر است/ تلاش ما رساندن دو ورزشگاه است

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تجهیز و استانداردسازی هر دو ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر را همزمان پیش می‌بریم و امیدوارم هر دو ورزشگاه را آماده میزبانی از دیدار تیم ملی کنیم.
کد خبر : 926506

سید مهدی صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه با توجه به وضعیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان، احتمال برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با قرقیزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان چقدر است، اظهار کرد: جلسات متعددی برای آماده‌سازی دو ورزشگاه اصفهان برای میزبانی از دیدار تیم ملی برگزار شد و امیر قلعه‌نویی هم جلساتی داشتیم، ضمن اینکه بازدید او از هر دو ورزشگاه یکی از شروط بود. الان هم سرمربی تیم ملی برای هر دو ورزشگاه مشق‌هایی را نوشته‌اند.  

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: اگر هر دو ورزشگاه بتوانند خواسته‌های سرمربی تیم ملی را فراهم کنند، هر دو ورزشگاه شرایط میزبانی را خواهند داشت. به نظر می‌رسد ورزشگاه فولادشهر در ذهن‌شان اولویت اول باشد ولی سپاهان هم دور نیست برای آنکه بتواند حداقل‌های اولیه را تأمین کند. دوستان در تلاش هستند تا نقش جهان از همه لحاظ اولویت اول باشد مگر آنکه نتواند شرح وظایف خود را به خواسته سرمربی تیم ملی برساند. جلسات در همه مقوله‌ها در حال برگزاری است و همه سعی ما بر این است تا حتی‌المقدور نقش جهان میزبان دیدار تیم ملی شود و اگر نشد فولادشهر میزبانی می‌کند.

صدری در مورد اینکه خواسته امیر قلعه‌نویی بازی در ورزشگاه فولادشهر است، تصریح کرد: من بی‌خبر هستم از جمع‌بندی ذهنی سرمربی تیم ملی و نمی‌دانم تصمیم قلعه‌نویی چیست. ما تجهیز و استانداردسازی هر دو ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر را همزمان پیش می‌بریم و امیدوارم هر دو ورزشگاه را آماده میزبانی از دیدار تیم ملی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر