صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است

فرماندار ارومیه با بیان اهمیت رشته‌های پزشکی بر توسعه و قوام بخشی این رشته‌های تأکید کرد.
کد خبر : 926498

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه در جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه  با اشاره به اهمیت توسعه رشته‌های پزشکی و قوام بخشی به آنها اظهار کرد: تأسیس رشته پزشکی در این واحد دانشگاهی مطالبه چندین ساله مردم در این حوزه را پاسخ داد. آذربایجان غربی و ارومیه ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها آموزش عالی است.

وی با اشاره به وجود دانشگاه‌های معتبر در آذربایجان غربی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم این استان به عنوان یک استان طولی درباره دانشگاه آزاد اسلامی، تاسیس رشته پزشکی بود که با تلاش‌های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و نگاه مثبت وزارت بهداشت به این مطالبه پاسخ داده شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به موقعیت خاص آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی که با ۳ کشور همسایه است، مطرح کرد: با حضور استادان حوزه علوم پزشکی در این استان و راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، گام مهمی در راستای رفع نیاز‌های مردم برداشته شده است.

عماری گفت: ضروری است اطلاع رسانی‌های شایسته‌ای از تلاش و همت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی و مسئله محور و استادان حوزه علوم پزشکی در توسعه رشته پزشکی در استان صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر