صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی دبیرخانه اعلام شد؛

اهدای جایزه ویژه «شهید القدس اسماعیل هنیه» در جشنواره تئاتر مقاومت

ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به بهترین اثر نمایشی با موضوع «نسل کشی مردم مظلوم غزه»، «جبهه مقاومت فلسطین» و «شهید القدس اسماعیل هنیه» جایزه ویژه‌ای را اهدا خواهد خواهد کرد.
کد خبر : 926198

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جایزه ویژه «شهید القدس اسماعیل هنیه» نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای و سردار آسمانی (تئاتر خیابانی) به بهترین اثر نمایشی با موضوع نسل کشی مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت فلسطین اهدا می‌شود.

براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با توجه به اندک زمان باقی مانده تا پایان مهلت ارسال آثار بخش مسابقه تئاتر صحنه ای، تمامی گروه‌های نمایشی و هنرمندان که تمایل به ارسال اثر با موضوعات «نسل کشی مردم مظلوم غزه»، «جبهه مقاومت فلسطین» و «شهید القدس اسماعیل هنیه» را در بخش مسابقه تئاترصحنه‌ای دارند، می‌توانند تا روز سی و یکم مرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری متون یا طرح‌های نمایشی خود در بخش «تئاتر صحنه ای» اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است که ارسال طرح نمایشی فقط با موضوعات مذکور قابل ثبت است و هنرمندانی که قصد ارائه اثر با دیگر محور‌های موضوعی جشنواره را دارند می‌بایست، نمایشنامه کامل را بارگذاری کنند.

متقاضیان شرکت در بخش «سردار آسمانی (تئاتر خیابانی)» نیز مطابق زمان بندی فراخوان می‌توانند نسبت به بارگذاری طرح و ایده‌های خود اقدام کنند.
نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان سال ۱۴۰۳ به دبیری محمد کاظم تبار در تهران و شهر‌های مختلف کشور میزبان مخاطبان و هنرمندان شرکت کننده خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت تازه‌ترین اخبار این رویداد می‌توانند به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر