صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

جشنواره کتابخوانی عصر امید در دانشگاه آزاد رودهن برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن از برگزاری جشنواره کتابخوانی عصر امید از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 926192

فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا  از برگزاری جشنواره کتابخوانی عصر امید از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: پوستر این جشنواره با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی؛ در رودهن رونمایی شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نخستین سالی است که میزبان برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت است، ادامه داد: در راستای افزایش شرکت‌کنندگان در جشنواره کتاب‌خوانی عصر امید، اطلاع‌رسانی گسترده در سامانه و شبکه‌های مجازی این واحد دانشگاهی و تبلیغ حضوری در مدارس سمای این واحد انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزاد: برای حضور هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان در این جشنواره، مقرر شد از استادان قرآن دانشگاه و کانون قرآن و عترت دعوت شود تا دانشجویان را برای حضور در جشنواره تشویق کنند. همچنین استادان قرآن دانشگاه در ارزیابی فایل‌های صوتی ارسالی مشارکت داشته باشند. کانون‌هایی که از نظر محتوا و مأموریتی با موضوع جشنواره ارتباط دارند مانند کانون قرآن و عترت، کانون مهدویت و کانون معراج در برگزاری جشنواره مشارکت خواهند داشت.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه به آدرس emamat.iau.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۷۶۵۰۷۶۳۲ و ایمیل farhangi.riau@gmail.com سؤالات و یا دیگر موارد مدنظر خود را با کارشناسان مطرح کنند.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر