صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۴۳ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
فرماندار ارومیه مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد در ۲۵ درصد پایانه‌های مرزی/ دانشگاه به تحول در حوزه معادن ورود کند

فرماندار ارومیه با اشاره به نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام ۲۵ درصد پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دانشگاه آزاد ارومیه باید به تحول در حوزه معادن ورود کند.
کد خبر : 926092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و سومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با حضور غلامحسین عماری فرماندار ارومیه، صلاح خان‌احمدزاده مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌غربی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون برگزار شد.

فرماندار ارومیه در این نشست با قدردانی از ارائه گزارش کامل از آخرین وضعیت و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی، تداوم فعالیت‌های ثمربخش دانشگاه آزاد اسلامی با وجود فراز و نشیب‌های مختلف را ناشی از حضور مدیران قوی در این مجموعه عنوان کرد.

{$sepehr_key_957}

غلامحسین عماری با انتقاد از برخی تنگ‌نظری‌ها نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی، این دانشگاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: بسیاری از مردم از امکانات علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی منتفع گشته و چهره‌های تأثیرگذار بسیاری در سطح کلان ملی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از تجربیات موفق واگذاری امکانات به بخش خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی است، از نگاه جامع و احصای توانمندی‌ها و مشکلات آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف توسط محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از قبیل حضور و نقش‌آفرینی این دانشگاه در تمام ۲۵ درصد پایانه‌های مرزی کشور که در آذربایجان‌غربی قرار دارد، قدردانی کرد و خواستار اثربخشی بیشتر این دانشگاه در حوزه معادن استان آذربایجان‌غربی با استفاده از ظرفیت بی‌بدیل استادان و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به نگاه جامع استانی دکتر ولیلو و عدم تمرکز به صرفاً واحد ارومیه، ظرفیت عهده‌دار بودن ۴۰ درصد بار آموزش عالی استان آذربایجان‌غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت مناسبی برای اثرگذاری در بین جوانان دانست.

عماری مطرح کرد: اینکه مردم با وجود صندلی‌های خالی در دانشگاه‌های دولتی با پرداخت هزینه دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب می‌کنند حاوی پیام اعتماد مردم به بنیه علمی این دانشگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر