صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۵۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

وزیر اسرائیلی: از عزم ایران برای حمله مطلع شدم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی است که از طریق همتای مجارستانی پیامی مبنی بر عزم ایران برای حمله به اسرائیل را دریافت کرده است.
کد خبر : 926087

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سما، برخی ادعاها حاکی از آن است که اسرائیل از طریق وزیر خارجه مجارستان درباره عزم ایران برای حمله تلافی‌جویانه به این رژیم اطمینان حاصل کرده است.

در همین رابطه «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم مدعی شد: ایران ما را از عزم خود برای حمله به اسرائیل آگاه کرده و این موضوع را از طریق «پیتر سیارتو» همتای مجارستانی خود مطلع شدم.

علی باقری سرپرست وزرات خارجه کشورمان، دوشنبه شب ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی با پیتر سیارتو وزیر خارجه و تجارت مجارستان که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، پیرامون اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه، محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در زمینه نقض قواعد حقوق بین الملل و حق مشروع جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود گفت وگو و رایزنی کرد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزبالله لبنان سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر