صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
المپیک پاریس| به روز رسانی

شکست تانک بختیاری مقابل حریف کوبایی/ محسن نژاد در جدول بازنده ها

امروز دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان به روی تشک رفته اند.
کد خبر : 926005

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 آدام کون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد به مصاف برنده میخاین لوپز دارنده مدال های طلای المپیک و جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می رود.

محسن‌نژاد مغلوب حریف ژاپنی شد

.مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر و با امتیاز عالی عبدالکریم فرگات از الجزایر را شکست داد، اما در دور‌ بعد با نتیجه ۹ بر صفر  کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن شد. وی برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا در گروه بازنده‌ها مبارزه کند.

پیش از این امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی در دیدار اول مقابل حریف آمریکایی در دیدار دوم مغلوب حریف نامدار کوبایی‌اش شد و از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی بازمانده بود.

مسابقات شانس مجدد ۲ وزن اول و رقابت‌های مقدماتی ۲ وزن دوم فردا از ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر