صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا؛

کلهر: پرسپولیس باز هم مدعی جدی قهرمانی است/ نکونام آرام باشد می‌تواند با استقلال به جام برسد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نکونام اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند و فشار را از روی بازیکنان بردارد، می‌تواند استقلال را به جام قهرمانی برساند.  
کد خبر : 925836

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره رقابت مدعیان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: این فصل قطعاً رقابت شانه به شانه استقلال و پرسپولیس را شاهد خواهیم بود و در کنار این دو تیم، تراکتور و سپاهان هم در کورس قرار می‌گیرند. تراکتور با توجه به وضع مالی خوبی که دارد یارگیری خوبی کرده و دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی را به عنوان سرمربی برگزیده، بنابراین انتظار از این تیم بالا رفته است. مهره‌های تأثیرگذاری در تیم تراکتور حضور دارند.  

وی ادامه داد: فراموش نکنیم کار بسیار خوبی که سپاهان در این فصل اجرا کرده، پوست اندازی است و بازیکنان جوانی که فرصت دارند تا در این تیم نمایش خوبی را ارائه کنند. بازیکنان جوان سپاهان کم تجربه نیستند و می‌توانند در این تیم بازی‌های قابل قبولی انجام دهند. فلسفه جوانگرایی در سپاهان از دیگر تیم‌های لیگ برتر جلوتر بوده، بنابراین می‌تواند تیم آماده‌ای داشته باشد. پرسپولیس هم جوانگرایی داشته و استقلال هم بازیکنان جوانی به خدمت گرفته، فکر می‌کنم این فصل لیگ پویا و با طراوتی را شاهد باشیم.  

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد یارگیری سرخپوشان گفت: تنها بازیکن تأثیرگذاری که از پرسپولیس جدا شد، علیرضا بیرانوند بود. اگر پرسپولیس درون دروازه به مشکل نخورد، نفراتی که جذب کرده خیلی کمتر نیستند و حتی بهتر هم هستند. علی علیپور مهاجمی که بر فضای فوتبال ما اشراف دارد و هنر خود را در گلزنی نشان داده است، جای مهره‌هایی، چون عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی با جذب نفرات بهتری پر شده و اگر دروازه‌بان الجزایری بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، پرسپولیس باز هم مدعی جدی قهرمانی است.

کلهر در مورد اینکه عملکرد استقلال در نقل و انتقالات این تیم را مدعی قهرمانی خواهد کرد، یادآور شد: استقلال به واسطه هوادارانی که دارد، همانند پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است. فصل گذشته جواد نکونام به همراه مهدی هاشمی‌نسب خیلی خوب کار کردند و تا روز آخر مدعی قهرمانی بودند. در اصلاح قهرمانی در مشت استقلال بود و یک اشتباه موجب شد تا قهرمانی را از دست بدهد. تمرکز پرسپولیس بالاتر بود که باعث شد در نهایت به قهرمانی برسد. نکونام کارنامه خوبی دارد و بازیکنان آماده‌ای به خدمت گرفته، اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند و فشار را از روی بازیکنان خود بردارد، می‌تواند استقلال را به جام قهرمانی برساند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر