صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

گروه‌های مقاومت علیه نظامیان صهیونیست عملیات مشترک انجام دادند

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گروهی دیگر، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و یک پایگاه نظامی ارتش این رژیم را هدف قرار دادند.
کد خبر : 925834

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که با مشارکت نیرو‌های «شهید عمر القاسم» موفق شدند پایگاه نظامی «ناحل عوز» و شهرک بئیری را هدف حملات راکتی قرار دهند.

سرایا القدس همچنین از شکار یک نظامی صهیونیست در نزدیکی دانشکده المجتمع در محله تل الهوا واقع در جنوب غربی شهر غزه توسط تک تیراندازان این گروه خبر داد.

گردان‌های شهداء الأقصی نیز اعلام کرد که با مشارکت نیرو‌های «شهید عمر القاسم» خط تدارکاتی نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتزاریم» را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار داده‌اند.

این گردان‌ها همچنین از حملات موشکی به محل تجمع نظامیان صهیونیست در مجاورت گذرگاه مرزی رفح با استفاده از دو موشک «۱۰۷» خبر دادند.

از سوی دیگر منابع خبری رژیم صهیونیستی صبح امروز از عملیات ضد صهیونیستی یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد در منطقه «حولون» در نزدیکی تل آویو و کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن تعداد دیگری خبر دادند. این منابع افزودند که مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر