صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۴ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

علی‌اکبری: رویکرد جدید دانشگاه آزاد رفع نیازهای صنعت است

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید این دانشگاه، فاصله‌گرفتن از وضعیت کنونی و توجه ویژه به کیفیت و برطرف کردن نیازهای صنعت است. 
کد خبر : 925814

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست رؤسا و معاونان علمی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در راستای بررسی موانع و مشکلات آموزشی و پژوهشی واحد‌ها و مراکز آموزشی استان با حضور محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، سودابه سلیمانی مدیرکل امور آموزشی علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدرضا قائدی رئیس و حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست به واکاوی در حوزه آموزش و پژوهش و جمع‌بندی موارد مطرح شده در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، فاصله گرفتن از وضعیت کنونی و توجه ویژه به کیفیت و برطرف کردن نیاز صنعت است. 

وی فارس را ازجمله استان‌های موفق کشور در زمینه برنامه‌ریزی بودجه و جذب دانشجو عنوان کرد و افزود: با تلاش قابل تحسین در بحث کمیت و افزایش تعداد دانشجو و روند مناسب بودجه، شاهد پیشرفت و برون‌رفت این استان از زیان دهی خواهیم بود.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با اشاره به آمار تعداد دانشجویان، استادان و کارمندان ۳۵ واحد دانشگاهی این استان و موارد مصوب در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: بودجه استان در جلسه هیئت امنا مصوب شد، بودجه امسال با شفافیت لازم در شرایط مناسبی قرار دارد و استان از زیان دهی خارج شده است.

لزوم نظم دهی به آموزش و پژوهش در مقاطع دکتری فنی و مهندسی

مدیرکل امور آموزشی علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را از لحاظ آمار و کمیت دانشجویی سومین استان برتر کشور برشمرد و به همراه بودن کیفیت در کنار کمیت تأکید کرد.

سودابه سلیمانی با ارائه آمار به‌وسیله پاورپوینت، خواستار تجدیدنظر در ساختار و تغییر در رویکرد و نظم دهی به آموزش و پژوهش و رشد و شکوفایی در مقاطع دکتری فنی و مهندسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر