صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان‌های جنوبی و شرقی

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت شدید ناپایداری‌های موسمی در جنوب و جنوب شرق کشور از احتمال طغیان رودخانه ها، سیلاب و خسارت به کشاورزان خبر داد.
کد خبر : 925677

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی ۵ روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جنوب فارس و کرمان در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های فردا و روز سه‌شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

طی مدت یاد شده دریای عمان، شرق خلیج‌فارس و جزایر تنگه هرمز نیز در این مدت بارانی همراه با رعدوبرق خواهد بود. امروز و فردا در ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

طی ۵ روز آینده در برخی مناطق شرق، بخش‌هایی از شمال شرق، جنوب شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. تا روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد. از امروز تا سه‌شنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/

ارسال نظر