صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
با میزبانی فاکس‌نیوز؛

ترامپ برای مناظره با هریس اعلام آمادگی کرد

نامزد جمهوری‌خواه گود انتخابات آمریکا پذیرفت که در تاریخ ۴ سپتامبر، در برنامه‌ای به میزبانی «فاکس‌نیوز» که در ایالت پنسیلوانیا برگزار می‌شود؛ رودررو به مصاف نامزد دموکرات برود.
کد خبر : 925555

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با پیشنهاد میزبانی «فاکس‌نیوز» برای برگزاری مناظره با «کامالا هریس» نامزد دموکرات و معاون رئیس‌جمهور فعلی ایالات‌متحده را پذیرفت.

او در پیامی که در شبکه اجتماعی «تروث» منتشر کرد، نوشت: با فاکس توافق کردم که چهارشنبه ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) با هریس مناظره کنم.

ناگفته نماند که قرار بود میزبانی مناظره با «ای‌بی‌سی نیوز» باشد، اما بعد از انصراف «جو بایدن» از ادامه رقابت و ترک صحنه انتخابات به نفع هریس، ترامپ که به صداقت ای‌بی‌سی مظنون است، برای تغییر میزبانی درخواست داد.

طبق گفته ترامپ، مناظره در پنسیلوانیا برگزار می‌شود، اما محل دقیق آن هنوز مشخص نیست.

هریس پیش‌تر برای انجام مناظره با نامزد جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کرده و در پاسخ به حملات لفظی ترامپ گفته بود: اگر حرفی داری، رودررو بزن.

ناگفته نماند که هریس در دور مقدماتی انتخابات ۲۰۲۰ و در مقطع انتخابات درون‌حزبی، رقیب بایدن بود. آنها که خاطره‌ای از مناظرات انتخاباتی آن سال دارند، هریس را که زمانی دادستان منطقه سانفرانسیسکو بود، زنی حاضرجواب، بی‌پروا و تا حدی تهاجمی به یاد می‌آورند. اگر این زن رنگین‌پوست جامائیکا-هندی‌الاصل که از خانواده‌ای مهاجر به صحنه سیاسی آمریکا راه‌یافته، بتواند با آن صراحت لهجه و روحیه سازش‌ناپذیر که حتی هم‌حزبی‌های دموکرات را هم می‌آزارد، در جریان مناظره، ترامپ را عصبانی کند و او را به سمت ارائه یک اظهارنظر اشتباه (جنسیتی، نژادپرستانه و موارد مشابه) سوق دهد، فضای انتخاباتی آمریکا علیه نامزد جمهوری‌خواه تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر