صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مازیار میری، شمع شب چراغ نمایش «خون مردگی» را روشن کرد

آیین شب چراغ نمایش «خون‌مردگی» با حضور مازیار میری، کارگردان مطرح سینمای کشور برگزار شد.
کد خبر : 925538

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «خون‌مردگی» به نویسندگی محسن سنگ‌سفیدی و کارگردانی مهدی جلینی شب گذشته با استقبال گسترده تماشاگران، نخستین اجرای عمومی خود را در حالی آغاز کرد که میزبان مازیار میری در آیین شب چراغ خود بود.

میری پس از افروختن شمع شب چراغ این نمایش، برگزاری این مراسم و گردهم‌آیی مهمانان و هنرمندان برای افتتاح اجرای نمایش را اتفاقی خوب توصیف کرده و گفت: این که در این اوضاع و احوال و شلوغی گاهی پیش می‌آید که آثار هنرمندان جوان را می‌بینیم اتفاق خوبی است.

وی ضمن اعلام رضایت و ابراز خرسندی از تماشای این نمایش، برای گروه نمایش و هنرمندان آن آرزوی موفقیت کرده و افزود: آرزومندم این کار با موفقیت ادامه پیدا کند و برای فعالیت هنرمندان جوان تئاتر راه گشا باشد.

این نمایش که مجری طرح آن را محمد لهاک بر عهده دارد،  به زندگی زنی بنام ثریا ابراهیمی اشاره می‌کند که به مدت پنج سال در بخش مراقبت‌های ویژه یه بیمارستان است که به دلیل وخامت حال مورد آزمایش قرار می‌گیرد، نتیجه این آزمایش و پاسخی که در آزمایش مشاهده می‌کنند، پزشکان را بهت زده می‌کند.

نمایش «خون‌مردگی» با بازی فائزه گوهری‌پور، زهره علوی، احسان افچنگی، هادی قلیچی‌پور، محمد باقرآبادی، ندا خورشیدی، رضا رسولی‌پور، سید محمدامین قریشی، هر شب از ساعت ۱۸:۳۰، میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان است. فروش روز‌های جدید نمایش «خون‌مردگی» در سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر با تخفیف‌های ویژه آغازشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر