صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار فریبا خبر داد؛

آمادگی کامل فراجا برای پشتیبانی از مراسم اربعین

معاون آماد و پشتیبانی فراجا گفت: آمادگی کامل برای پشتیبانی شایسته در عملیات بزرگ اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات مناسب وجود دارد.
کد خبر : 925515

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع)، گفت: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا همچون سالیانه گذشته نهایت آمادگی کامل برای پشتیبانی از رده‌های درگیر در رزمایش بزرگ اربعین حسینی (ع) را دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در اربعین حسینی (ع) ارائه خدمات مناسب به کارکنان درگیر در مأموریت و زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: این معاونت پس از پایان مأموریت سال گذشته با برگزاری جلسات تخصصی نسبت به بررسی نقاط ضعف و قوت باهدف برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای پشتیبانی مطلوب و پویا از این مأموریت اقدام کرده است.

سردار فریبا عنوان داشت: با تمهیدات و کار جهادی صورت گرفته در حال حاضر موضوع تکمیل زیرساخت‌های در حال احداث از محور‌های مهم این معاونت بوده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: در این راستا می‌توان به تجهیز و راه‌اندازی آشپزخانه ۳۵۰۰ نفری شلمچه، احداث یک باب سوله انبار ۳۰۰ متری در مرز مهران، تأمین نیازمندی‌های وسایل سرد و گرم‌کننده و سایر تجهیزات آمادی رده‌ها، پیش‌بینی امکانات حمل‌ونقل برای جابجایی نیرو‌های شرکت‌کننده در مأموریت اربعین حسینی (ع) با استفاده از امکانات سازمانی، تهیه برنامه غذایی مشترک و تأمین نیازمندی‌های برنامه غذایی کارکنان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات در حال انجام می‌توان به اعزام تیم‌های سیار تعمیراتی در حوزه سلاح، پیش‌بینی اعزام حداقل پنج تیم سیار تعمیراتی خودرویی در حین مأموریت اربعین، آماده‌سازی امکانات و تجهیزات ازجمله خودرو‌های حمل سوخت، خودرو حمل غذا و انواع خودرو‌های خدماتی در قالب یگان احتیاط این معاونت که می‌بایست قبل از راهپیمایی اربعین حسینی به یگان‌های هدف اعزام شوند، اشاره کرد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا عنوان داشت: به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی سخت منطقه مأموریت و گرمای طاقت‌فرسا سعی کرده‌ایم با تنظیم برنامه غذایی ویژه اربعین با کالری مناسب نسبت به تأمین و توزیع مناسب خوراک در بین همکاران اقدام کنیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ان شاءالله با تلاش و همت جهادی در کنار اقدام جمعی امسال نیز همانند سنوات گذشته بتوانیم در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) سر بلند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر