صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۵۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی در پکن

محمدرضا کریم زاده مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ در شهر پکن برگزار می‌شود.
کد خبر : 925386

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی پکن اظهار کرد: این نمایشگاه در ۴ بخش و در ۲ مرکز همایش ملی چین و پارک شوگانگ از ۲۲ لغایت ۲۶شهریور ماه در پکن چین برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های حوزه‌های خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی وخدمات ورزشی، خدمات درمانی، زنجیره تامین و خدمات تجاری، مشاوره مهندسی و خدمات ساختمانی، گردشگری، گردشگری سلامت و خدمات زیست محیطی و سایر حوزه‌های مرتبط با تجارت خدمات حضور خواهند داشت.
حضور بیش از ۵۰ کشور در رویدادمدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، تاکید کرد: در نمایشگاه ۲۰۲۴ CIFTIS قرار است شرکت‌کنندگانی از ۵۰ کشور و شرکت بین‌المللی از جمله آلمان. ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایرلند، ژاپن، استرالیا؛ و مکزیک و سازمان‌های بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) و انجمن مرکز تجارت جهانی (WTCA) حضور داشته باشند و آخرین دستاورد‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهند. حضور ۵ هزار شرکت مانند علی بابا و هوآوی و ... کریم زاده با بیان اینکه شرکت‌های مطرح دنیا از جمله فیلیپس. آمازون. جنرال الکتریک همچنین شرکت‌های پیشرو چینی مانند علی بابا. تنسنت. هوآوی و سازمان‌های دولتی. آژانس‌های ترویج تجارت استانی و شهری چین در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت، وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS) یکی از ۳ پلتفرم بزرگ نمایشگاهی دولت چین در راستای توسعه جهانی این کشور است. وی افزود: این رویداد نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه تجارت خدمات و صنایع خدماتی و همچنین تنها پلتفرم تجاری جامع خدمات در جهان است که تمامی نه شاخه اصلی خدمات یعنی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی،   آموزشی، ورزشی، درمانی، فرهنگی و گردشگری زنجیره تأمین و تجاری مشاوره مهندسی، فنی و مهندسی ساختمان و خدمات زیست محیطی، شرکت‌های دانش بنیان و سایر خدمات را دربر می‌گیرد. مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، با اشاره به اینکه در این پاویون شرکت‌هایی می‌توانند حضور داشته باشند که دو شرط احراز را داشته باشند، افزود: این شرکت‌ها باید از سوی دولت آن کشور برای حضور در پاویون معرفی شده و توان انجام مگاپروژه‌ها و تعاملات B۲G , G۲G را داشته باشند. گفتنی است به علت اهمیت ویژه این رویداد مسئولیت برگزاری آن مستقیم برعهده نخست وزیر چین بوده و بیش از ۴۰ وزارتخانه و کمیسیون داخلی عضو کمیته برگزاری هستند و نمایشگاه توسط رئیس جمهور چین افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر