صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تسلیت گفت.
کد خبر : 925212

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.متن پیام به شرح ذیل  می باشد:
 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
 باز هم دست پلید و جنایتکار رژیم تروریست و سفّاک صهیونیستی از آستین بیرون آمد و در اقدامی ذلیلانه، منجر به شهادت مجاهد نستوه، مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه شد.

این شخصیت مجاهد که هفده نفر از عزیزان خانواده‌اش در راه آرمان بزرگ آزادی فلسطین به شهادت رسیده‌اند از ابتدای شکل‌گیری جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در این جنبش حضور فعال داشت و ضمن تحمل زندان در طول سالیان متمادی و تبعید، عمر شریف خود را در مبارزه با ظلم و شرارت و آزاد سازی قدس شریف مصروف داشت و سرانجام مزد ایثار و مجاهدت‌های خود را با شهادتش گرفت.

رژیم صهیونیستی که شکست در میدان جنگ را می‌خواهد با ترور جبران کند بداند که با چنین اقدامات کور و تفرقه‌افکن نخواهد توانست قلوب ملت‌های بزرگ ایران و فلسطین را از یکدیگر جدا کند و این جهان‌بینی، فرهنگ و ارزشهای مشترک با این اقدامات سست نخواهد شد و بدون تردید مجازات سخت و کوبنده را برای رژیم اشغالگر قدس در پی خواهد داشت. به فضل خداوند و با درایت و توان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ان‌شاءالله به زودی شاهد شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این ترور ناجوانمردانه خواهیم بود.

اینجانب شهادت این رهبر محور مقاومت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملّت مظلوم و شجاع فلسطین، گروه‌های جهادی، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و مغفرت الهی را برای وی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

عبدالحسین خسروپناه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

انتهای پیام/

ارسال نظر