صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رقابت رسانه‌ای موکب‌داران استان تهران در ایام اربعین / موکب‌های برتر معرفی و تقدیر می‌شوند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت تهیه پیوست‌های رسانه‌ای موکب داران در ایام اربعین تاکید کرد و گفت: موکب‌های برتر با محوریت فضای مجازی و اطلاع رسانی معرفی و تقدیر خواهند شد.
کد خبر : 925027

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد صائبی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین رویدادهای مذهبی جهان است که هر سال باشکوه‌تر از قبل، با حضور میلیونی زائران و عاشقان حسینی (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: نقش رسانه در تبیین فرهنگ اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صائبی بیان کرد: مفتخر هستیم که اعلام کنیم، اداره کل روابط عمومی استانداری تهران امسال نیز همانند سال گذشته، همزمان با ایام اربعین به بررسی، رصد و پایش فضای مجازی، حول محتواهای تولید شده در این زمینه توسط موکب‌های استان تهران خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و انعکاس آنها در ایام اربعین را بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: در این راستا ضروری است که موکب‌داران استان تهران مثل سال گذشته از اقدامات انجام شده پیوست‌های رسانه‌ای تهیه کنند.

مشاور استاندار تهران در تشریح جزئیات بیشتر این اقدام گفت: از موکب داران استان تهران می‌خواهیم محتواهای تولید شده را به سر شماره ۳۰۰۰۶۲۶۳ پیامک و یا به آدرس https://t.me/setad_arbaein_ostan_tehran در تلگرام و آیدی setad_arbaein_ostan_tehran@ در اینستاگرام ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۴۶۹۴۵۵۰ تماس بگیرند، پس از ارزیابی‌های لازم در حوزه‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی، جذابیت بصری، تولیدات چند رسانه‌ای و جذب مخاطب موکب‌های برتر با محوریت فضای مجازی و اطلاع رسانی معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران افزود: مهلت ارسال آثار تا روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه مصادف با ۲۳ ماه صفر می‌باشد که بایستی مشخصات و محل قرارگیری دقیق موکب، نام و نام خانوادگی خادمین حسینی (ع) و شماره تماس در گزارش‌ها قید شود.

صائبی بر ضرورت استفاده از شیوه نامه تهیه پیوست‌های رسانه‌ای توسط موکب داران تاکید کرد: بررسی و ارزیابی‌های نهایی بر اساس رعایت این دستورالعمل‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر