صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

رجبی: روزی که بازیکن بوسنیایی را معرفی کردند نکونام باید کنار می‌کشید/مگر می‌شود استقلال سرپرست نداشته باشد؟

پیشکسوت تیم استقلال گفت: روزی که باشگاه بازیکن بوسنیایی را معرفی کرد نکونام باید از هدایت تیم کنار می‌کشید و می‌گفت با این اتفاق دیگر کار نمی‌کنم.
کد خبر : 924957

رضا رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد شرایط استقلال برای حضور در فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران اظهار کرد: فصل گذشته از همان پیش فصل شاهد اختلافات سرمربی و مدیرعامل بودیم و در پایان فصل هم منجر به از دست رفتن قهرمانی شد. درگیری و حواشی به نکونام کمک نکرد و مانع از آن شد تا تیمش را قهرمان کند. به نظر می‌رسد برای این فصل نکونام نکات خوبی را آموخته، اما سکوت بیش از حد او هم به تیم کمکی نمی‌کند و لطمه می‌زند. این فصل بحث آن مطرح شده که دیگر استقلال مشکل مالی ندارد، چون هلدینگ خلیج‌فارس مالک تیم است. هر چند در فصل قبل هم مشکل مالی حادی وجود نداشت و تیم با درایت مدیریت و کادرفنی می‌توانست قهرمان شود.

قرارداد حردانی باید تمدید می‌شد

وی ادامه داد: استقلال فصل قبل زیبا بازی نمی‌کرد، دلیل آن هم دستیاران نکونام بودند، چون روند و شکل بازی تیم تا انتهای فصل بهتر نشد، اگر کمک‌های نکونام تأثیرگذار بودند شکل بازی تیم هم بهتر می‌شد. هویت و شخصیت استقلال در فصل گذشته دیده نشد و این فصل با خرید‌هایی که شده، انتظار می‌رود تا تیمی متفاوت با فصل قبل ببینیم. یکی از نشانه‌ها حضور تیم در اردوی ترکیه است که فصل قبل به خاطر اختلاف مدیریت و کادرفنی لغو شد. این اردو در حال برگزاری است، اما در مورد نقل و انتقالات، انتظار این است بر اساس نیاز تیم یارگیری کرد، نه اینکه صالح حردانی آینده‌دار به سپاهان برود و رامین رضاییان جذب شود. اول قرارداد حردانی را تمدید می‌کردید، بعد رضاییان جذب می‌شد. تیمی که در لیگ نخبگان است نیاز به دو بازیکن آماده در هر پست دارد. ضمن اینکه همزمان می‌شد حردانی دفاع راست و رضاییان که در فاز تهاجمی تبحر دارد یک خط جلوتر بازی می‌کرد.

نکونام نباید سکوت می‌کرد

پیشکسوت تیم استقلال افزود: اردوی ترکیه را می‌شد در ارتفاعات خوش آب و هوای ایران برگزار کرد، چون گزارش تمرینات را می‌خوانم و امکان برگزاری تمرین در ایران بود، چون عمده تمرینات پیش فصل، بدنسازی است. سامان فلاح، محمدحسین اسلامی و علیرضا کوشکی که جذب شده‌اند مطابق میل نکونام هستند. اگر غیر از این بود شاهد سکوت نکونام نبودیم،اینکه می‌گویند نکونام حق دارد بازیکنان بوسنیایی را نخواهد مورد قبول من نیست. اتفاقاً نکونام باید حرف می‌زد نه اینکه اعلام رضایت کند تا زیلیکیچ از سوی باشگاه معرفی شود. نکونام باید می‌گفت دیگر کار نمی‌کنم، چون بدون اجازه من با بازیکن قرارداد بسته‌اید.او باید این کار را می کرد نه اینکه نکونام سه ماه دیگر نگوید نقشی نداشته است.

عالمی فنی است و نباید سرپرست استقلال شود

رجبی یادآور شد: مسئله عجیب برای استقلال انتخاب نشدن سرپرست تیم است. مدیریت باشگاه چه می‌کند و به چه دلیل تا امروز تصمیم نگرفته است و تیم سرپرست ندارد؟ علی سامره با بی‌مهری کنار گذاشته شد، بعد خواجه‌گیری را آوردند که هیچ نشانی از استقلال نداشت، خواستند آتیلا حجازی را بیاورند که قطعاً نمی‌شود او را آورد و بعد هم بحث ایمان عالمی مطرح می‌شود. پسر محجوبی که کار فنی را بلد است و معتقدم عالمی اصلا نباید سرپرست شود، چون هنر او در مربیگری است نه اینکه سرپرست باشد. خدا شاهد است به آتیلا هم گفتم او سرپرست نمی‌شود. در مورد انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل استقلال هم حرف دارم. کار او حقوقی است و دلیلی ندارد مدیرعامل شود. مسائل حقوقی را به او بدهند، چون تخصص دارد ولی مدیرعاملی استقلال را باید به اهلش داد. یک نشانه آن نبود کمیته فنی در باشگاه است، نشانه دیگر اینکه پیشکسوتان باشگاه نباید ۶ رنگ لباس آبی در یک بازی بپوشند، چون به اندازه کل تیم لباس یکدست وجود ندارد. حداقل تیم پیشکسوتان پرسپولیس تمرین مشخصی دارند و باید به رضا درویش تبریک گفت که تیمش قهرمان شد و از پیشکسوتان تیمش هم حمایت می‌کند، چون جایگاه علی پروین را حفظ می‌کند. در استقلال هم باید سمیعی افتخار کند به علی جباری حکم داده ولی ما نمی بینیم او بابات این کار افتخار کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر