صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایانه شرق در خیابان دماوند تا مهرماه جمع‌آوری می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با انتقال پایانه‌های مسافربری از پایانه فعلی در خیابان دماوند تا مهرماه فرایند جابجایی مسافران از این محدوده انجام و پایانه شرق فعلی در خیابان دماوند جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر : 924875

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هرمزی امروز در جریان دویست‌و‌پنجاه‌و‌دومین جلسه شورای شهر تهران در قالب ارائه گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بهره‌برداری از فاز اول پردیس مسافری شرق تهران اشاره و اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و با تامین اعتبارات نیاز فاز اول این پردیس طی هفته‌‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پس از بهره‌برداری از فاز اول پردیس مسافربری شرق تهران با همکاری سازمان پایانه‌ها انتقال از محل فعلی در خیابان دماوند به محل جدید در حال انجام است، یادآور شد: با اتمام انتقال پایانه‌های مسافربری به این پردیس تا مهرماه تمام فرایند جابجایی مسافران از این پردیس انجام خواهد شد.

هرمزی با اشاره به معماری فاخر ایرانی در پردیس مسافربری شرق گفت: طراحی بسیار زیبایی برای این پردیس صورت گرفته و تجهیزات جدید در آن نصب شده است.

وی همچنین از اتصال خط دو مترو در قالب توسعه شرقی به پردیس مسافری شرق اشاره کرد و گفت: تا سال آینده ایستگاه پایانه شرق در این پردیس آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر