صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گشت و گذار در «خیابان هانتر» با شبکه امید

مجموعه تلویزیونی «خیابان هانتر» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده و آماده پخش از شبکه تلویزیون امید است.
کد خبر : 924805

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال «خیابان هانتر» با گویندگی ۳۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این مجموعه در گونه اکشن، ماجراجویی و کمدی محصول هلند در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید پخش شود.

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابردار آن رامین لنگرودی است. مهناز آبادیان، شیلا آژیر، رضا آفتابی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شیرین روستایی، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، مینا قیاس پور مرادی، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منانی، علی همت مومیوند و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این سریال خواهیم دید: زمانی که اریک و کیت هانتر ناپدید می‌شوند، فرزند خانواده‌های آنها مکس، سال، آنیکا، تس و دانیل با هم متحد می‌شوند تا آنها را پیدا کنند.

این سریال یک داستان پر ماجرا و جذاب را دنبال می‌کند و نکته اصلی پیام این فیلم اهمیت رابطه داشتن خواهر‌ها و برادر‌ها است و می‌توان از اشتباهات هم به خاطر این رابطه گذشت و نظام و کیان خانواده را تقویت می‌کند.

شبکه‌ امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر