صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

تاج:مدیران آزادی می‌گویند بار روی ورزشگاه را سبک کنید/ پول VAR هنوز واریز نشده است+فیلم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مدیران ورزشگاه آزادی می‌گویند بار روی این استادیوم را سبک کنید.
کد خبر : 924587

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با مدیران استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: در ورزشگاه آزادی یکسری کارهای اصولی در حال انجام است. ما احتمال می دهیم که استادویم آزادی آماده نشود که اگر این اتفاق افتاد باید روی ورزشگاه تختی تمرکز کنیم. حدود نیم میلیارد تومان بودجه برای آغاز مسابقات به این مجموعه اختصاص دادیم و امیدواریم که ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود.ما باید به AFC اطمینان بدهیم که ما ورزشگاهمان آماده است که اگر این کار را انجام ندهیم خود آنها در خارج از کشور استادیوم برای میزبانی نمایندگان ایران معرفی خواهند کرد. 30-40 سال است یکسری اتفاقات در استادیوم ها نیفتاده ولی با وجودی که وظیفه فدراسیون نیست، پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه ممکن است قبل از نیم فصل ممکن است بازی های دو تیم در آزادی برگزار شود تاکید کرد: مدیران آزادی می گویند که بار روی دوش این استادیوم را سبک کنید. برخی بازی ها که هوادار کمتری دارد و می شود در تختی برگزار شود را می شود در این ورزشگاه برگزار کرد.

رئیس فدراسیون در خصوص اینکه آیا پول VAR به حساب فدراسیون واریز شد گفت: قرار است پول واریز شود ولی تا امروز اصلا واریزی انجام نشده است.

تاج در خصوص اینکه ظاهرا حضور بانوان در ورزشگاه ها مهیا شده است گفت: من قبول دارم که مشکلاتی وجود دارد ولی همه باید به سمتی برویم که ورود بانوان انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر