صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمان دستگیر شد

یکی از بزرگترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل شهادت دو مامور فراجا، بازداشت شد.
کد خبر : 924380

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگترین سرکردگان باند‌های فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت دو نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن چهار افسر پلیس خبر داد.

امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت، در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و در یکی از محور‌های مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده (الف. ب) در سال ۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج اقدام به شهادت دو نفر از پرسنل کادر انتظامی کهنوج و مجروح کردن چهار نفر از ماموران فراجا کرده بود.

دادستان کهنوج گفت: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل بیش از سه نفر از شهروندان بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

وی هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود

انتهای پیام/

ارسال نظر