صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

آذربایجانی: حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم/ در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.
کد خبر : 924010

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا گفت: ما دو دیدار سخت در پیش داریم که امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

وی با اشاره به تمرینات آمادگی تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه گفت: خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی در جریان است و بازیکنان تیم دارند به سطح آمادگی لازم می‌رسند.

مدیرعامل سپاهان درباره جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: سهمیه ۷ بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شده و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد:خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتیجه خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم الان و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی هم داشته باشیم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

آذربایجانی پیرامون نگرانی‌های هواداران سپاهان عنوان کرد: نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاهیم، اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چراکه برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارند و باید در لحظه‌ها عمل کنیم؛ همانگونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاقات خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم هرچند که کار سختی در پیش داریم.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده گفت: ما برای تک تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم، اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاقات ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد.

مدیرعامل سپاهان در ارتباط با بازی پلی‌آف سپاهان با شباب الاهلی گفت: تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا ما بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کار‌ها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم.

وی ادامه داد: دو مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا پیش رو داریم و امیدواریم که بتوانیم این دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

آذربایجانی خطاب به هواداران سپاهان گفت:: هواداران سرمایه‌های اصلی تیم هستند؛ لطف می‌کنند و به من پیام می‌دهند و تک تک این پیام‌ها را من خودم شخصا می‌خوانم و مواردی که برای تیم مفید به نظر برسند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ارتباط با هواداران راه خوبی است و این‌طور نیست که ما نسبت به نگرانی‌های هواداران بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به فصل نقل و انتقالات: شرایط نقل و انتقالات شرایط خاصی است و نمی‌توان همه عملکرد‌های باشگاه را اطلاع‌رسانی کرد و از این لحاظ از هوادران پوزش می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم هست را در زمین بازی محقق کنیم، اما هواداران و همه کسانی که نگران تیم هستند بدانند که ما شبانه روزی برای این تیم تلاش می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر