صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تأکید کرد؛

بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی شایسته در فجر ۴۳‌

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بازدید از زیر ساخت‌های فنی و زیربنایی سینما فرهنگ تهران، بر بهینه‌سازی سالن‌ها و میزبانی شایسته این مجموعه در جشنواره فجر ۴۳ تأکید کرد.
کد خبر : 923860

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سینما فرهنگ از زیرمجموعه‌های بنیاد سینمایی فارابی است که از سال ۱۳۹۳ از این بنیاد جدا شده بود، اما با پیگیری و برنامه ریزی جدید، پس از ۱۰ سال مدیریت و نظارت آن به بنیاد فارابی بازگشت.

در جریان این بازدید، فرزاد هوشیار پارسیان، مدیر سینما فرهنگ گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از زمان تحویل سینما به بنیاد سینمایی فارابی ارائه کرد. مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار مجموعه خاطره‌انگیز سینما فرهنگ در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال‌های نه چندان دور، ضرورت بهینه‌سازی سینما تا زمان آغاز چهل و سومین جشنوراه بین‌المللی فیلم فجر را یادآور شد و از مدیر و کارکنان این مجموعه سینمایی درخواست کرد همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار گیرند.

وی اظهار امیدواری کرد سینما فرهنگ بتواند در کوتاهترین زمان در شمار سینما‌های پرمخاطب در چرخه اکران قرار گیرد تا از این طریق بنیاد سینمایی فارابی علاوه بر جریان تولید از چرخه اکران نیز حمایت کند.

گفتنی است سینما فرهنگ تهران با سه سالن مجزا، ۶۰۰ صندلی ظرفیت دارد و از اردیبهشت ماه امسال فعالیت‌های این مجموعه سینمایی مجددا زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر