صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

وکیل ملکی، نجات دهنده شما در تمامی انواع دعاوی ملکی

وکیل ملکی، وکیلی است که می‌تواند هنگام مواجهه با انواع دعاوی ملکی به کمک ما بیاید تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم. پس بیایید بیشتر به آن بپردازیم.
کد خبر : 923799

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروزه استفاده از تخصص وکیل در تمامی انواع دعاوی حقوقی حائز اهمیت است. پیرامون حل و فصل دعاوی ملکی و تنظیم قراردادهای مربوطه نیز این موضوع صدق می کند. در نتیجه اگر با مشکلات حقوقی ملکی دست و پنجه نرم می کنید قطعاً باید به فکر مشاوره حقوقی با وکیل ملکی باشید. در این راستا ممکن است سوالاتی از جمله مواردی که در ابتدای مقاله به آنها اشاره کردیم در ذهن شما وجود داشته باشد. به همین خاطر تصمیم داریم در این مقاله به تمامی آنها بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

وکیل ملکی در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

در اولین گام از آشنایی با بهترین وکلای ملکی بایستی به این سوال پاسخ دهیم که یک وکیل ملکی در چه زمینه هایی تخصص دارد؟ در همین راستا بهتر است ابتدا به تعریف وکیل ملکی بپردازیم. در واقع این وکیل، وکیلی است که به صورت تخصصی به حل و فصل انواع دعاوی ملکی می پردازد. اکنون این سوال در ذهن شما به وجود آمده که منظور از دعاوی ملکی چیست؟ پس بیایید با پاسخ این سوال آشنا شویم. در واقع دعاوی ملکی آن دسته از دعاوی غیر منقولی هستند که موضوع اصلی آنها پیرامون املاک می باشد. به عبارت ساده تر، هرگاه موضوع مورد اختلاف یک دعوا به ملک و املاک مرتبط گردد، این دعوا از جمله دعاوی ملکی محسوب می شود.

همچنین بایستی بگوییم دعاوی ملکی به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم بندی می گردند:

  • دعاوی ملکی حقوقی: آن دسته از دعاوی که با حقوق افراد سر و کار دارند و دادگاه های حقوقی دارای صلاحیت رسیدگی به آنها می باشند از جمله، دعاوی سه گانه تصرف، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، دعوای تخلیه ملک، دعوای اثبات مالکیت و غیره.
  • دعاوی ملکی کیفری: اینگونه از دعاوی جنبه جزایی داشته و دادگاه های کیفری جهت رسیدگی به آن صالح می باشند. از جمله این دعاوی می توان به فروختن مال غیر، کلاهبرداری که موضوع آن املاک باشد، ورود به ملک دیگری و غیره اشاره داشت.
  • دعاوی ملکی ثبتی که از جمله این دعاوی می توان به دعوای افراز ملک، دعوای ابطال سند رسمی و غیره اشاره داشت.

پس در انتها بایستی این نکته را ذکر کنیم که وکیل ملکی، وکیلی است که در زمینه تمامی انواع دعاوی ملکی فوق الذکر دارای تخصص است و می تواند به شهروندان کمک کند. در واقع هنگام مواجهه با چنین مشکلاتی بایستی با وکیل ملکی حرفه ای در ایران مشورت داشته باشیم.

مزایای مشورت با وکیل ملکی

گام دیگری که در راستای آشنایی با وکیل ملکی و وظایف او بایستی برداشته شود، بررسی مزایای مشورت با وکیل ملکی خواهد بود. در واقع امروزه، اختلافات ملکی به قدری افزایش یافته و پیچیده شده اند که حل و فصل آنها کار هر کسی نیست! این موضوع را کسانی بهتر درک می کنند که تصور می کردند خودشان می توانند شخصاً به حل و فصل این مشکلات حقوقی بپردازند و در نهایت نیز با متحمل شدن ضررهای هنگفتی مجبور شدند با پرداخت حق الوکاله وکیل ملکی از او کمک بگیرند. در نتیجه بهتر است با مزایای مشورت با وکیل ملکی آشنا شویم.

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تنظیم اصولی و قانونی تمامی انواع قراردادهای ملکی.
  • جلوگیری از بروز اختلافات پیرامون قراردادهای مذکور.
  • مشاوره حقوقی با وکیل ملکی هزینه کمتری نسبت به حق الوکاله وکیل ملکی دارد.
  • جلوگیری از مطرح شدن دعوا در دادگاه.
  • جلوگیری از صرف هزینه های جانبی رسیدگی به دعوا در دادگاه نظیر ثبت دادخواست و غیره.
  • آشنایی با حق و حقوق خود جهت حل و فصل دعوا.
  • جلوگیری از کلاهبرداری و سو استفاده های احتمالی.
  • آشنا شدن با راهکارهای حقوقی و اصولی جهت حل و فصل دعوا.
  • عدم نیاز به حضور در دادگاه.
  • اطمینان حاصل کردن از صحیح و اصولی بودن قراردادها.
  • کسب راهنمایی پیرامون نوشتن انواع اوراق قضایی نظیر دفاعیه یا دادخواست.

اهمیت انعقاد قرارداد در حضور وکیل ملکی

همانطور که ذکر شد، یکی از مهمترین مزایای مشورت با وکیل ملکی، انعقاد اصولی و قانونی قراردادهای ملکی می باشد. با این حال شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که اهمیت انعقاد قرارداد در حضور وکیل چیست؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که قراردادهای ملکی از جمله مهمترین قراردادهایی هستند که روابط حقوقی بین افراد را مشخص می کنند. در همین راستا وجود کوچک ترین مشکل حقوقی می تواند بزرگترین اختلافات ملکی را به وجود آورد. این موضوع نیز خود می تواند هزینه های هنگفتی را برای شما داشته باشد. از طرفی، وقت شما را نیز خواهد گرفت و در نهایت ممکن است نتیجه دعوا آنطور که می خواهید، نشود!

در واقع اگر قراردادهای ملکی را بدون حضور وکیل ملکی تنظیم کنید، بر روی اموال و دارایی های خود قمار کرده اید. به علاوه این کار باعث می شود که احتمال کلاهبرداری و سوء استفاده نیز افزایش یابد. در نتیجه بهتر است انعقاد قرارداد در حضور وکیل ملکی انجام گیرد.

راه های مشاوره با وکیل ملکی در وکالت تلفنی

در گذشته، اگر شخصی قصد مشاوره حقوقی با وکیل ملکی را داشت، بایستی پس از مراجعه به ادرس وکیل ملکی کاربلد به صورت حضوری با او صحبت می کرد. این روش، قدیمی ترین روش مشاوره با وکیل ملکی می باشد. اگرچه امروزه مشاوره حقوقی حضوری را بسیاری از افراد ترجیح می دهند، با این حال به لطف پیشرفت تکنولوژی، روش های دیگری نیز به وجود آمده است.

موسسه حقوقی وکالت تلفنی به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، ضمن فراهم کردن شرایط مشاوره حقوقی حضوری با بهترین وکلای ملکی ایران، امکان مشاوره از طرق زیر را نیز برای شما فراهم کرده است:

  • مشاوره حقوقی تلفنی: وکالت تلفنی وکیل ملکی حرفه ای از جمله روش های محبوب مشاوره با این وکیل می باشد که مجموعه وکالت تلفنی این امکان را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانند با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید.
  • مشاوره حقوقی آنلاین: این مجموعه برای مشکلات حقوقی کم اهمیت تر امکان مشاوره حقوقی آنلاین را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل رسمی نیز به متقاضیان ارائه می‌گردد.

هزینه مشورت با وکیل ملکی

هزینه مشورت با وکیل ملکی، مهمترین موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. در واقع بسیاری از افراد به خاطر اینکه هزینه های مشاوره حقوقی با وکیل ملکی بالاست از این کار، صرف نظر می کنند. به عبارتی آنها ترجیح می دهند که خودشان به حل و فصل اختلافات حقوقی خود بپردازند اما با پرداخت هزینه به وکیل ملکی از تخصص او استفاده نکنند! همانطور که ذکر شد، این مسئله می تواند تبعات مالی هنگفت و غیر قابل جبرانی برای آنها به همراه داشته باشد. به نحوی که حتی برخی از آنها تمامی اموال و دارایی خود را به خاطر این اشتباه بزرگ از دست می دهند.

با توجه به این موضوع و اهمیت مشاوره با وکیل ملکی، موسسه حقوقی وکالت تلفنی سعی داشته تمامی هزینه های مرتبط را به نحو مقرون به صرفه تعیین نماید. به طوری که تمامی اقشار جامعه بتوانند برای حل و فصل مشکلات حقوقی خود از وکیل ملکی و تخصص وی استفاده کنند. با این حال، نمی توان عدد دقیقی را به عنوان هزینه مشورت با وکیل ملکی تعیین نمود. چرا که این موضوع به فاکتورهای گوناگونی نظیر نوع مشاوره، موضوع دعوا و تجربه وکیل بستگی دارد. به عنوان مثال، هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به صورت «فوری» در مجموعه وکالت تلفنی با توجه به زمان آن بین 150 تا 350 هزار تومان خواهد بود.

 

10 تا از بهترین وکلای ملکی در وکالت تلفنی

اگرچه مشاوره حقوقی با وکیل ملکی حائز اهمیت است اما نمی توان این کار مهم را به هر وکیلی سپرد! در نتیجه شما باید وکیلی را انتخاب کنید که ضمن داشتن تخصص در زمینه دعاوی ملکی مورد نظر، تجربه لازم را برای حل فصل آن داشته باشد. پس اگر با مشکلات حقوقی ملکی دست و پنجه نرم کنید، به خوبی می دانید که این کار تا چه اندازه می تواند سخت باشد. به همین خاطر موسسه حقوقی وکالت تلفنی با گرد هم آوردن بهترین وکلای ملکی ایران این کار را برای شما آسان کرده است. در همین راستا لیست 10 تا از بهترین وکلای ملکی 1403 در این مجموعه برای شما فراهم شده که می توانید تمامی سوالات خود در حیطه مشکلات حقوقی ملکی را از آنها بپرسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر