صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
در جمع فعالان ستادهای مردمی؛

قالیباف: کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد

رئیس مجلس با بیان اینکه کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی گری نیاز دارد، گفت: برخی که ادعای دینداری و انقلابی گری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند.
کد خبر : 923627

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان ستاد‌های تهران در انتخابات ۱۴۰۳ گفت: برخی با ورود به عرصۀ سیاسی انتخابات عمر و آبروی خود را گذاشتند و حتی به آنها تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آنها را جبران کنم.

وی ادامه داد: هم‌رزمان شهیدم شاهدند یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام. به تعبیر امام (ره)، کار برای خدا نه خستگی دارد، نه دلسردی.

قالیباف بیان کرد: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است؛ من از شما تشکر می‌کنم که در انتخابات اخلاق را رعایت کردید.

وی افزود: دوقطبی‌های جعلی حل مشکلات را از مدار خارج می‌کند؛ به عقلانیت انقلابی نیاز داریم نه با وادادگی به جایی می‌رسیم، نه با تحجر به جایی می‌رسیم.

قالیباف تصریح کرد: کارنامۀ مجلس یازدهم و قوانین اقتصادی آن نمونه‌ای از عقلانیت انقلابی است. جریان‌هایی می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند؛ این کار جز تباه‌کردن عمر و سرمایۀ مردم نتیجه‌ای ندارد

وی با بیان اینکه کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی گری نیاز دارد، گفت: برخی که ادعای دینداری و انقلابی گری داشتند به این علما و نخبگان توهین کردند. مارپیچ سکوت شکسته شد. باید روشنگری کنیم. تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی گری نیاز دارد. باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر