صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خان‌محمدی:

بهسازی ۶۸ هزار کلاس درس انجام شد

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه سال گذشته کار بهسازی ۶۸ هزار کلاس درس انجام شده گفت: با همه مشکلاتی که بر سر راه بود امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس در این طرح هدفگذاری شده است.
کد خبر : 923012

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خان محمدی در مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی عزاداری ها در ایام محرم گفت: طرح شهید روح الله عجمیان سال گذشته به طور جدی آغاز شد و در عملکرد سال گذشته حدود ۶۸ هزار کلاس درس را در برنامه داشته است.

وی با بیان اینکه طرح عجمیان کاری نهضتی، جهادی و همه جانبه است افزود: در این طرح همه گروه های جهادی از جمله گروه های مدرسه، دانشجو، طلبه و ارگان هایی مانند شهرداری ها، ارتش، سپاه، بسیج در کنار هم قرار گرفتند تا کار بزرگی انجام شود.

خان محمدی با بیان اینکه کار بهسازی ۶۸ هزار کلاس درس انجام شده ادامه داد: با همه مشکلاتی که بر سر راه بود امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس هدفگذاری شده و این کار باید در تابستان انجام شود چرا که وقتی بچه ها سال تحصیلی جدید به مدرسه برمیگردند با کلاس های درس نو مواجه شوند چرا که افزایش روحیه باعث افزایش یادگیری آن ها میشود و می توانند یک سال در مدرسه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه خود دانش آموزان مدرسه و هنرستان ها در این طرح مشارکت داشتند گفت: این کار باعث می شود دانش‌آموزان در نگهداری مدرسه خود ملاحظات خاصی را در نگهداری در نظر بگیرند.

خان محمدی با بیان اینکه هدف طرح شاداب سازی مدارسی است که کمتر به آن ها توجه شده افزود: تفاوت امسال طرح این است که حول و حوش ۵۴۰ مدرسه بزرگ مقیاس حاشیه شهرها در ۲۰ ۲۰ محله هدف وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی شده که از این محل این مدارس هم بهسازی هم تعمیرات اساسی انجام شوند.

وی درباره علت افتتاح طرح عجمیان در هنرستان علی نقی غیاثی اظهار کرد: این مدرسه ای است که شهید امیر عبداللهیان در آن معلم بوده و تدریس درس عربی داشتند و این مدرسه به یاد این شهید عزیز بهسازی و در اختیار دانش آموزان این مدرسه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر