صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین دوره حمایت از تولیدات هنری رسانه‌ای با هدف تکریم مقام معلم

«جایزه معلم» با مشارکت مجموعه‌های حامی، اولین دوره حمایت از تولیدات هنری رسانه‌ای را با هدف تکریم مقام معلم، در دو قالب مستند کوتاه و فیلم داستانی کوتاه برگزار می‌کند.
کد خبر : 922904

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «جایزه معلم» با مشارکت مجموعه‌های حامی، اولین دوره حمایت از تولیدات هنری رسانه‌ای را با هدف تکریم مقام معلم، در دو قالب مستند کوتاه و فیلم داستانی کوتاه برگزار می‌کند.

معلم، دانش و روشنایی را به نسل‌های آینده می‌بخشد و به این واسطه رشد و پیشرفت را به جامعه هدیه می‌کند. جامعه‌ای که به معلمان خود احترام می‌گذارد، به آینده‌ خود ارج می‌نهد. اگر تولیدات رسانه‌ای فاخر با محوریت جایگاه معلم افزایش یابد، به مرور حس تکریم مقام معلم در جامعه افزایش می‌یابد و همچنین می‌توان معلم را در جایگاه واقعی خود تصویر و تعریف کرد و تصاویر اشتباهی که از حرفه و شان معلمی در جامعه شکل‌گرفته را به مرور اصلاح کرد.

«جایزه معلم» با همراهی مجموعه‌های حامی در نظر دارد با برگزاری فراخوان، به جمع‌آوری طرح‌نامه‌های رسانه‌ای با موضوع تکریم مقام معلم و بالا بردن شأن اجتماعی معلم در دو محور مستند کوتاه و فیلم داستانی کوتاه بپردازد.

طرح‌نامه‌های ارسالی در صورت داشتن حداقلی از معیارهای ارزیابی توسط داوران «جایزه معلم» بررسی شده و در صورت نیاز به اصلاح با شرکت‌کنندگان رفت‌وبرگشت صورت خواهد گرفت. در مرحله بعد رویداد یک روزه‌ای با حضور شرکت‌کنندگان و حامیان برای ارائه طرح‌ها و تصمیم به حمایت توسط حامیان برگزار خواهد شد.

معلمانی که طرح و ایده رسانه‌ای با هدف تکریم مقام معلم دارند، می‌توانند با مراجعه به وبگاه جایزه معلم به نشانی muallemprize.ir طرح‌نامه خود را تا 20 مرداد 1403 ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر