صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
هشدار به نمایندگان ایران برای حضور در لیگ نخبگان

النصر و الهلال با رونالدو به لیگ نخبگان می‌آیند؛ استقلال و پرسپولیس با محمدی و علیپور!

از پیش از شروع فصل باید به دو تیم مطرح پایتخت هشدار داد که با این مهاجمان کار سختی در لیگ نخبگان آسیا خواهند داشت.
کد خبر : 922796

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازیکنانی چون عیسی آل کثیر،علی علیپور، مهرداد محمدی و بلانکو مهاجمان خوبی هستند اما برای موفقیت در آسیا پرسپولیس و استقلال نیاز به مهاجمان بهتر و گلزن‌تری دارند.فصل گذشته استقلال در آسیا نبود و پرسپولیس هم با مهاجمی چون شهاب زاهدی نتوانست از مرحله گروهی بالاتر برود.البته وقتی تیمی موفق نمی‌شود فقط یک بازیکن مقصر نیست اما خیلی‌ها عقیده دارند شاید اگر پارسال پرسپولیس یک مهاجم گلزن داشت حداقل از مرحله گروهی بالاتر می‌رفت.

استقلال و پرسپولیس شاید برای لیگ برتر مهاجمان خوبی داشته باشند اما حکایت آسیا متفاوت است و آنجا نیاز به مهاجمان گلزن تری دارند همان‌طور که در سایر خطوط باید تقویت شوند. لیگ قهرمانان آسیا هر سال سخت‌تر و سنگین‌تر از دوره قبل می‌شد و حالا لیگ نخبگان هم تیم‌های چون الهلال،النصر،السد و العین را دارد که با تمام قوا و با مهره‌های بزرگ و سرشناس برای قهرمانی می‌آیند و قطع به یقین کار نمایندگان ایران مقابل آنها خیلی سخت است. نمونه اش رونالدو، مانه، بنزما و ... که همین فصل قبل کار را برای هر تیمی سخت کرده بودند.

بلانکوی آرژانتینی فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل دوم برای استقلال بد کار نکرد اما در قائمشهر که باید گلزنی می‌کرد موفق به انجام این کار نشد و در نهایت استقلال قهرمانی را از دست داد. در مورد او هم تاکید داریم که نباید ناکامی استقلال در راه کسب جام را به نام یک نفر نوشت اما به طور حتم آبی و قرمز در لیگ نخبگان نیاز به مهاجمان گلزن‌تری دارند. پارسال شهاب زاهدی که مهاجم بدی هم نبود در آسیا فقط یک گل زد و امسال هم مهاجمان پرسپولیس و استقلال برای گلزنی در آسیا و عبور از سد دفاعی تیم‌های متمول عربی کار سختی خواهند داشت. 

پرسپولیس و استقلال تا امروز نسبت به فصل گذشته چندان تقویت نشده اند و حتی می‌توان گفت پرسپولیس ضعیف‌تر هم شده است. حکایت آسیا هم که حکایت متفاوتی است و همه قبول دارند که نمایندگان ایران برای موفقیت در لیگ نخبگان آسیا حتماً باید ستاره‌های بزرگ‌تری بخرند هرچند که با توجه به بازیکنان باقیمانده در بازار نقل و انتقالات این کار اصلاً ساده به نظر نمی‌رسد و باید دید طی روزهای آینده تا پایان فصل نقل و انتقالات و شلوغ لیگ برتر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر