صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت‌نام ۴۵۰ هزار نفر در سامانه سرویس دانش‌آموزی/ احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام در مرداد

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری از احتمال تمدید دوباره زمان ثبت نام در سامانه سرویس دانش آموزی در مرداد ماه خبر داد.
کد خبر : 922684

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری گفت: تاکنون بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر از والدین درخواست خود را در سامانه سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ثبت کرده اند.

وی درباره برخی ایرادات سامانه در هنگام ثبت نام اظهار کرد: برخی زمان ها نام و نام خانوادگی دانش آموز وارد سامانه می شود اما شماره تلفن برای اولیای دانش آموز بوده و یا نام و نام خانوادگی دانش آموز وارد شده اما کد ملی اولیای دانش آموز ثبت شده که همه این موارد اشتباه است و با توجه به اینکه سامانه برخط استعلام ها را انجام می دهد برای هر یک از این موارد ارور می دهد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری درباره اشغال بودن سامانه تلفنی پشتیبان سامانه نیز افزود: در روزهای آینده تعداد پشتیبان های سامانه تلفنی افزایش پیدا خواهد کرد که شرایط و دسترسی والدین ساده تر خواهد شد.

ضامنی در خاتمه با اشاره به دو بار تمدید زمان ثبت نام در سامانه سرویس دانش آموزی درباره تمدید مجدد مهلت ثبت نام، خاطرنشان کرد: در مردادماه سال جاری اگر نیاز باشد مجدد زمانی مشخص خواهد شد تا افرادی که نتوانسته اند ثبت نام کنند و جامانده‌اند، در آن تاریخ به عنوان آخرین زمانی که مشخص می شود درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر