صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۴ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

۵ بازیکن ملوان جدا شدند/ تماس دقیقی با سرباز‌های استقلال و سپاهان

باشگاه ملوان به دنبال فراهم کردن حضور چند بازیکن استقلال و سپاهان در این تیم به عنوان سهمیه سرباز است.
کد خبر : 922591

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ملوان بندرانزلی در حالی وارد فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران خواهد شد که سعید دقیقی سرمربی فصول اخیر شمس آذر قزوین را به عنوان نفر اول کادرفنی در اختیار دارد.  

تمرینات قو‌های سپید برای فصل جدید از امروز در زمین تمرین حسن رود آغاز خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود نامه انتقال امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به ملوان زده شده، بازیکنانی که هنوز انتقال آنها قطعی نشده و تنها میرزایی که پارگی رباط صلیبی او را از مستطیل سبز دور کرده بود حضورش در این تیم قطعی به نظر می‌رسد.  

دقیقی با بازیکنان سرباز صحبت کرده، اما بر اساس نیاز تیم نسبت به جذب مهره‌ها اقدام می‌کند، ضمن اینکه بحث حضور مالی آنها با تأیید رامبد رشیدی راد سرپرست مدیرعاملی باشگاه عملیاتی می‌شود. با پیگیری‌های خبرنگار آنا مشخص شد نورافکن ملی‌پوش در انزلی حضور دارد و فدراسیون فوتبال از ستاد کل نیرو‌های مسلح خواسته حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم کمی به عقب بیفتد. مشابه این مسئله برای جلالی هم صدق می‌کند. البته هنوز موافقت ستاد کل اعلام نشده است.  

جدایی مهران احمدی، پوریا پورعلی، محمدرضا سلیمانی، مجید عیدی و پدرام قاضی‌پور از ملوان قطعی شده و باید دید سعید دقیقی در ادامه فصل نقل و انتقالات چه تیمی را خواهد بست. باشگاه ملوان کماکان به دنبال اسپانسری قوی است و احمد دنیامالی رئیس مجمع باشگاه و دیگر عوامل با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر