صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای اجرا در تالار حافظ؛

بازیگران فصل جدید اجرا‌های «زیگموند» معرفی شدند/ آغاز پیش فروش بلیت

بازیگران فصل جدید اجرا‌های عمومی نمایش «زیگموند» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا در حالی معرفی شدند که مرحله پیش فروش بلیت روز‌های آغازین این پروژه نمایشی نیز آغاز شده است.
کد خبر : 922011

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آ«ا، بازیگران فصل جدید اجرا‌های عمومی نمایش «زیگموند» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهرداد کوروش نیا در حالی معرفی شدند که مرحله پیش فروش بلیت روز‌های آغازین این پروژه نمایشی نیزطی روز‌های اخیر آغاز شده است.

شهروز دل افکار، بهروزپناهنده و فرنوش نیک اندیش هنرمندانی هستند که در فصل دوم اجرا‌های عمومی نمایش «زیگموند» به ایفای نقش می‌پردازند.

حسین شاه علی مجری طرح و مشاور کارگردان، امیردلفانی مدیرتولید و برنامه ریزی، محمدسرگلزایی، حسام فیروزی و محمد عراقی مشاوران علمی، محمدرضا باقری نژاد، ابوالفضل کردی، ایلیا درگاهی، مجید یاراندی پور گروه کارگردانی، الهام شعبانی طراح لباس، مهیارعلیزاده موسیقی، فرزاد هدایت طراح صحنه، جلال امیری مرند طراح و مجری گریم آقایان، شبنم عزیزخانی مجری گریم بازیگر خانم، امین شریفی طراحی و ترکیب صدا، مقداد صفری طراح نور، سعید مومنی طراح تصویر، محمدصادق زرجویان طراح گرافیک، شیدا پیروی طراح حرکات موزون، همایون تمدن عکاس، جاوید علیپور و فرزین شکاری ساخت تیزر و موشن گرافی، محسن بیده مشاور فضای مجازی، هستی مقدم منشی صحنه، آرمان اسماعیلی دستیار نویسنده، ترانه دمساز روابط بین المللی و گروه صحنه، پارمیدا کوروش نیا دستیارطراح لباس، حسین پناهی خیاط، کاوه عابدین ضبط استودیو صدا، علیرضا سعیدی و علی حیدری روابط عمومی گروه اجرایی نمایش «زیگموند» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «زیگموند» که از جمله آثار نمایشی موفق و پرمخاطب تئاتر پایتخت در ماه‌های گذشته بوده، داستان کابوس‌های دو روز پایانی زندگی زیگموند فروید فیلسوف و پدر علم روان‌کاوی و نظریه‌پرداز تاثیرگذار قرن بیستم از نگاه مهرداد کور‌ش‌نیا است که این بار با ارائه تغییراتی در گروه بازیگران و گروه اجرایی پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می‌شود.

مهردادکوروش نیا از جمله نویسندگان و کارگردان فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال‌های گذشته آثاری، چون «آخرین نامه»، «قرار»، «مونس»، «کابوس یک رویا»، «درخت ها»، «آقا لیلا»، «آواز ستاره ها»، «مسیح» و «خواستگاری» را در مقام کارگردان به صحنه برده است.

این هنرمند علاوه بر فعالیت در حوزه تئاتر و دریافت جوایز مختلف از جشنواره‌های معتبر تئاتری، در حوزه تدریس و تالیف کتاب‌های آموزشی نیز فعالیت‌های مستمری دارد که از آن جمله می‌توان به تالیف کتاب «نردبان شخصیت - روان شناسی شخصیت در درام» و انتشار مجموعه ویدئو‌هایی آموزشی در همین رابطه اشاره کرد. این در حالی است که نویسندگی و کارگردانی فیلم «بی آبان» و نگارش فیلمنامه سریال‌های «ممنوعه» به کارگردانی امیرپورکیان، «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، «دیو و ماه» به کارگردانی حسین قناعت و فیلم‌های سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و «آغوش» به کارگردانی بهروز شعیبی از جمله فعالیت‌های کوروش نیا در عرصه سینما و آثاری تصویری است.

فصل دوم اجرا‌های عمومی نمایش «زیگموند» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش نیا از ۳۱ تیرماه ساعت ۲۰ در تالار حافظ (از مجموعه‌های تحت پوشش بنیاد فرهنگی هنری رودکی) به صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر