صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

معرفی برنده جایزه برترین وکیل بین المللی در سال ۲۰۲۴

سام بیات؛ برنده جایزه برترین وکیل خاورمیانه در سال ۲۰۲۴ که در ترکیه برگذار شده بود. سام بیات یکی از ایرانی‌های موفق در کانادا است که توانسته این عنوان را کسب کند.
کد خبر : 921875

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نمناک سام بیات؛ برنده جایزه برترین وکیل خاورمیانه در سال 2024 که در ترکیه برگذار شده بود. سام بیات یکی از ایرانی های موفق در کانادا است که توانسته این عنوان را کسب کند.

در روزهایی که اخبار و گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده سیاسی ایران، عرصه خبرگذاری‌های داخلی و خارجی را پر کرده‌است، یک ایرانی برای نخستین بار موفق شد تا جایزه وکیل برتر خاورمیانه را از آن خود کند و بار دیگر درایت و توانمندی ایران و ایرانی را به جهانیان ثابت نماید. در مراسمی که به تاریخ 14 می در شهر استانبول کشور ترکیه برگذار شد، از آقای سام بیات وکیل ایرانی و پایه‌گذار گروه حقوقی بیات در دو شاخه اصلی جشنواره تجلیل به عمل آمد. آقای بیات موفق شدند در این مراسم جایزه برند برتر و وکیل برتر سال در حوزه مهاجرت را دریافت نمایند. در ادامه نگاه کامل‌تری به این مراسم و زندگی‌نامه و شرح فعالیت‌های ایشان خواهیم داشت.

شرایط و ضوابط مراسم انتخاب برترین وکیل سال 2024

این مراسم از سال 2019 در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. براساس اعلام رسمی هئیت اجرایی، هدف اصلی آن‌ها از راه اندازی چنین مراسمی حمایت و تجلیل از افراد شاخص در زمینه تجارت، صنعت، سیاست و مطبوعات بوده‌است. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این مراسم مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با تاکید بر بهبود وضعیت زنان می‌شود. در یک نگاه کلی می‌توان گفت که این مراسم هر ساله با هدف حمایت از کسانی که در عرصه اجتماعی تحولی را رقم زده‌اند برگزار می‌شود، از آنجایی که فعالیت‌های آقای سام بیات و کمپانی ایشان نقش به‌سزایی در بهبود کیفیت فرایندهای اخذ و دریافت تابعیت ترکیه برای متقاضیان حضور در این کشور داشته‌است، در این مراسم از ایشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

هئیت برگزارکننده مراسم در طول سال اقدام به بررسی و رصد فعالین حوزه‌های ذی‌ربط کرده و در نهایت عنوان برترین سازمان و برترین وکیل خاورمیانه به شخصی اهدا خواهدشد که در چهارچوب ضوابط قانونی و با رعایت تمام پیچیدگی‌های فعالیت‌های حقوقی بین‌المللی در راستای بهبود وضعیت متقاضیان حرکت کند.

میزبانی ترکیه از مراسم برترین وکیل سال 2024

در سال‌های اخیر و با رشد صنعت دریافت تابعیت در ازای سرمایه‌گذاری(CBI)، کشور ترکیه با ارائه قوانین حمایتی و ایجاد بستری که متقاضیان با شرایط متفاوت بتوانند تابعیت این کشور را دریافت کنند، به یکی از پیشگامان عرصه دریافت تابعیت دوم در خاورمیانه تبدیل شده‌است.

امروزه و در سال‌های اخیر دولت ترکیه گزینه‌های متنوعی را برای دریافت تابعیت خود در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که در حال حاضر خرید ملک در این کشور از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها، علل خصوص در بین متقاضیان ایرانی، برخوردار است. فعالیت‌های قانونی و سازنده گروه حقوقی بیات به مدیریت آقای سام بیات در این زمینه از چشم داوران و هیئت اجراکننده این مراسم دور نمانده و یک وکیل و مدیر موفق ایرانی توانسته‌است در یکی از قطب‌های مهاجرتی دنیا به عنوان وکیل برتر شناخته شود.

نگاهی به زندگی‌نامه و فعالیت‌های آقای سام بیات

آقای سام بیات تحصیل‌ کرده دکتری حقوق در استان کبک کانادا هستند که از سال 1992(ابتدای دهه هفتاد شمسی)پس از مشاهده رشد چشم‌گیر تقاضا در زمینه مهاجرت تجاری و خلا وجود یک چهارچوب قانونی که متقاضیان را به مقصد دلخواه‌شان برساند، تصمیم به ایجاد نخستین دفتر حقوقی مهاجرتی خاورمیانه گرفتند. کمپانی که با نام گروه حقوقی بیات، امروزه توانسته است با بیش از یازده شعبه فعال در سراسر دنیا و فعالیت به عنوان نماینده رسمی بیش از شش کشور مختلف، به یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر در عرصه فعالیت‌های حقوقی و مهاجرتی، اخذ تابعیت و اقامت بدل شود.

امروزه گروه حقوقی بیات در زمینه‌های مختلفی به متقاضیان خود ارائه خدمات می‌دهد اما آنچه وجه تمایز فعالیت این کمپانی با سایر فعالین این حوزه است، تمرکز و تعهد گروه حقوقی بیات در پیشبرد قانونی پرونده‌های موکلین خویش است، به نحوی که حتی با ایجاد چالش‌های حقوقی اجتناب‌ناپذیر در مسیر دریافت ویزا، بیات گروپ تا انتهای حل مشکل همراه متقاضیان خواهدماند و به عنوان یک پشتیبان امن در فرآیند پر پیچ‌وتاب اخذ ویزا به شمار می‌آید.

آقای بیات به عنوان یک مدیر موفق ایرانی در عرصه بین‌المللی توانسته است با ایجاد شبکه‌ای از خبره‌ترین وکلای مهاجرتی در سراسر دنیا، بستری مطمئن را برای هم‌میهانان خود فراهم آورد تا بتوانند آزادانه به مقصد موردنظر خود سفر کنند و تجربه زندگی مانند یک شهروند جهانی را به دست بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر