صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت را با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی ممکن دانست.
کد خبر : 921848

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تخصصی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با مدیران گروه‌های پژوهشی شرکت بهره‌برداری گاز و نفت در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: با توجه به چشم‌انداز سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای فعالیت‌های علمی صورت گرفته در دانشگاه‌ها با صنعت و مراکز تحقیقاتی مختلف با هدف افزایش هم‌افزایی، هم‌راستایی و تقویت حمایت‌های مختلف از پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه لازم دانست همراه با سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده اقدام به برگزاری جلسات مختلف و نشست‌های تخصصی با صنایع و مراکز مختلف تحقیقاتی استان کند.

مرتضی کهراریان عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری گاز و نفت، نشست تخصصی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس پژوهش و توسعه شرکت بهره‌برداری گاز و نفت، اعضای هیئت علمی واحد کرمانشاه در گروه‌های آموزشی شیمی، مهندسی شیمی، مکانیک، برق و شیلات و گروه‌های مختلف پژوهشی با شرکت بهره‌برداری گاز و نفت برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن تبادل‌نظر اعضا و آشنایی با زمینه‌های فعالیت و توانایی هریک از آنها، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با همکاری شرکت بهره‌برداری گاز و نفت هسته‌های پژوهشی مختلفی به‌خصوص در زمینه گروه‌های آموزشی محیط‌زیست، مکانیک، برق، مهندسی شیمی، شیمی و HSC ایجاد کند و در آن نیاز‌های پژوهشی پس از طرح و ارزیابی، براساس اولویت برای عقد قرارداد در کمیته‌های مرتبط پیشنهاد شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تأکید کرد: علاوه بر موارد طرح شده در این جلسه موضوعاتی مانند طرح پویش، بازدید استادان و دانشجویان از مناطق عملیاتی در حوزه‌های نفت و گاز، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، رویداد‌های فناورانه و ... مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر