صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ابلاغ آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پزشکی 

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت گفت: آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پس از سال ۱۳۹۹ بازنگری شده است و به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود. 
کد خبر : 921760

مهدی باقری، مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شانزدهمین المپیاد دانشجویی اظهار کرد: حیطه‌های شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شامل استدلال بالینی: بیماری‌ها و حوادث عروق مغزی، همگرایی در علوم پایه: آترواسکلروزیس، مدیریت نظام سلامت: پیشگیری و سلامت خانواده، کارآفرینی و کسب و کار‌های فناورانه: سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی و آموزش پزشکی: فناوری‌های پیشرفته و هوشمند در آموزش است. 

وی افزود: یکی از تقاوت‌های این آزمون نسبت به سال گذشته، افزایش ۶۰ درصدی ثبت نام بود و آمار به بیش از ۴ هزار داوطلب رسیده است که نشاندهنده تمایل بیشتر برای حضور در المپیاد‌های پزشکی است. 

باقری تصریح کرد: وزارت بهداشت با درنظر گرفتن بودجه لازم و بکارگیری ظرفیت استادان به برگزاری دوره‌های توانمندسازی دانشجویان اقدام کرد و باعث شد تا دانشجویان با نگاه عدالت آموزشی در تمام دانشگاه‌های کشور با هر سطح رفاه به آموزش‌ها دسترسی داشته باشند. 

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت ادامه داد: آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پس از سال ۱۳۹۹ بازنگری شده است و به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر