صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

عطایی:فاطمی فعلا حرفی برای پیوستن به استقلال نزده است/بازیکنان ایرانی از نظر مالی خارجی‌ها را هم «ایرانیزه» کرده اند!

مدیرعامل باشگاه چادر ملو گفت: اگر فراز فاطمی پیشنهادی از استقلال داشته باشد قرار شده با من صحبت کند، اما فعلا صحبتی نکرده است.
کد خبر : 921636

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه بحث جدایی فراز فاطمی از سمت سرپرستی تیم چادر ملو اردکان و حضور وی در استقلال مطرح شده، اظهار کرد: نه، آقای فاطمی هنوز در جمع ما حضور دارند و قصدی بر جدایی ندارند.

وی در خصوص اینکه فاطمی پیشنهادی از استقلال نداشته، عنوان کرد: نه، هنوز اتفاقی نیفتاده است. اگر پیشنهادی از استقلال داشته باشد قرار شده با من صحبت کند. فعلاً که صحبتی با من نکرده است.

مدیرعامل باشگاه چادر ملو اردکان در مورد اینکه با کدام بازیکنان تمدید قرارداد صورت گرفته، گفت: ۹ بازیکن که با ما قرارداد داشتند. سه چهار بازیکن هم از سوی سعید اخباری به ما معرفی شده‌اند که با صدقی و مسلمی پور قرارداد بستیم، با یحیی زاده هم تمدید خواهیم کرد، با محمدی‌فر هم که مسافرت است پس از صحبت با وی، تمدید قرارداد خواهیم کرد.

وی درباره اینکه با بازیکن جدید توافق شده، گفت: در حال مذاکره هستیم، به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.  

عطایی در واکنش به اینکه هدف‌گذاری چادرملو برای فصل آینده چیست گفت: ان‌شاءالله حدود رده دهم یا یازدهم جدول را به دست آوریم.  

مدیرعامل چادرملوی اردکان درباره زمان شروع تمرینات و اردوی پیش فصل چادر ملو گفت: فعلاً برنامه‌ای برای اردو نداریم. تمرینات را با توجه به اینکه مسابقات از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود، از ۳۰ تیر آغاز می‌کنیم. نیازی به اردوی پیش فصل نداریم و اگر درخواست سرمربی تیم بود، اقدام خواهیم کرد.  

عطایی درباره اینکه به نظر می‌رسد ورزشگاه شهید نصیری به آغاز لیگ برتر نمی‌رسد و کدام ورزشگاه میزبان بازی‌های چادر ملو خواهد بود، گفت: در حیطه تصمیم‌گیری فدراسیون است ولی مهدی تاج گفته بود، امسال سخت‌گیری‌ها بیشتر خواهد شد. از شانس باشگاه ما است که ظرفیت بزرگ تماشاگر دارد، نیاز به حمایت آنها داریم. ۱۹ سال استان یزد در لیگ برتر نماینده نداشته، کسی هم باور نداشته چادر ملو اردکان لیگ برتری شود. استاندار یزد دستور پیگیری ویژه داده، مدیر کل ورزش و جوانان استان هم به شدت پیگیر هستند. دوست داریم در یزد بازی کنیم، اما اگر مطمئن شویم استادویم شهید نصیری به بازی ها نمی‌رسد باید تصمیم‌گیری کنیم. بازی در خارج از استان یزد، هزینه‌های سرسام‌آور و وحشتناکی دارد. اجاره ورزشگاه‌ها برای هر بازی بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان است.  

وی درباره اینکه جذب بازیکن خارجی در برنامه‌های باشگاه چادر ملو قرار دارد، گفت: حتما همینطور خواهد بود. وقتی قیمت برخی از بازیکنان داخلی سر به فلک کشیده، اگر نتوانیم از میان بازیکنان داخلی نیاز‌های فنی سرمربی تیم را برطرف کنیم سراغ گزینه‌های خارجی خواهیم رفت که قیمت به مراتب مناسب‌تری دارند.البته بازیکنان داخلی که قیمت غیرواقعی دارند روی بازیکنان خارجی تأثیر می‌گذارند و آنها را ایرانیزه می‌کنند. خارجی‌هایی که یکی دو فصل در ایران بازی کردند در حال حاضر ایرانیزه شده‌اند و باید خارجی دست اول بگیریم.  

مدیرعامل چادرملو تأکید کرد: گران شدن خارج از عرف ورزش به ضرر فوتبال ما است. کاملاً موافق قانون سقف بودجه هستم. با این روند روزی می‌رسد که تنها تیم‌های متمول دولتی قابلیت ماندن در فوتبال را دارند و تیم‌های خصوصی ناخواسته حذف می‌شوند. رقابت میان تیم‌ها معنایی نخواهد داشت و ما باید فوتبال را به سمت قیمت معقول ببریم. مگر حقوق یک کارگر و کارمند چقدر است که یک فوتبالیست درآمد نجومی داشته باشد؟ به شخصه اگر ضرر کنم و زیر سوال بروم حاضر به پرداخت یک سری هزینه‌ها به بازیکنان نیستم. عمر ورزشی یک فوتبالیست شاید کوتاه باشد ولی در همان مدت هم به درآمدی می‌رسد که بسیار بیشتر از درآمد عمر کاری یک کارمند یا یک کارگر است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر