صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳
موسوی‌نیا:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مأمن استادان و دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند تأکید کرد که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی محل آرامش کارکنان، استادان و دانشجویان است.
کد خبر : 921542

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان تهران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این واحد دانشگاهی برگزار و حجت‌الاسلام موسوی به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا قوامی خطیب قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این نشست گفت: هرچه داریم از امام حسین علیه‌السلام و راه این امام همام است.

سیدرضا موسوی‌نیا اضافه کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی محل آرامش کارکنان، استادان و دانشجویان است.

{$sepehr_key_427}

وی متذکر شد: ارتباط ما با ائمه جمعه و مسئولان شهری مانند فرماندار و شهرداری‌های رباط کریم و پرند بسیار خوب است و ظرفیت‌های خوبی در هر دو شهر وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان تهران هم با بیان روایتی از امام حسین علیه‌السلام و اشاره به نامه‌نگاری‌هایی از جانب مردم بصره با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام  کرد: در جامعه اسلامی آن زمان ارزش‌های اسلامی از بین رفت و بدعت زیاد شده بود و امام در یک چنین فضایی قیام کردند.

جلیلی افزود: به گفته مقام معظم رهبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نماینده حوزه در دانشگاه است؛ با این تفاوت که با قشر فرهیخته و نخبگانی مواجه هستند و نهاد دو رسالت اصلی دارد؛ نخست آشنایی با معارف دین و دوم بالابردن فهم سیاسی جامعه.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم تبیین کرد: اگر کسانی دردی یا جراحتی را مانند درد فرهنگی، اجتماعی و درد نیازمندان نداشته باشد تغییر ایجاد نخواهد شد.

موسوی در ادامه توضیح داد: درباره موضوع امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف هم همینطور است و کسی که درد امام زمان(عج) را داشته باشد می‌تواند دنبال امام بگردد.

وی افزود: با تمام کاستی‌ها و کمبود‌هایی که در جامعه وجود دارد انسان‌هایی که دردمند هستند یا درد آشنا هستند حرکت خواهند کرد و این مسائلی را ایجاد می‌کنند که می‌توانیم شاهد تغییرات در جامعه باشیم و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند مأمنی برای همه باشد و همیشه درب نهاد باز است و می‌توانیم مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر