صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

شعار مرگ بر آمریکا در عمل یعنی خدمت‌رسانی به مردم

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با تأکید بر اهمیت خدمت به مردم، نماد و وجه عملی شعار مرگ بر آمریکا را خدمت‌رسانی عمومی دانست.
کد خبر : 921529

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن عجمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان در جمع معاونان سازندگی و محرومیت‌زدایی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بسیج سازندگی امروز در چهار محور محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی مشغول فعالیت در مناطق مختلف کشور است.

وی افزود: در هر یک از این عرصه‌ها یا محورها، بسیج اساتید می‌تواند به‌عنوان بازویی فعال و توانمند در کنار سازمان بسیج سازندگی سپاه حاضر شده و در رفع بحران‌ها و حل چالش‌ها مفید واقع شود. محرومیت‌زدایی یکی از محور‌های فعالیت در مجموعه سپاه است که تاکنون توانسته‌ایم در موضوعات اجتماعی، امنیت غذایی، فنی و اشتغال طرح‌های خوبی را اجرا کنیم و یکی از این موضوعات مهم و حیاتی، مبحث آب شرب بوده که تاکنون موفق به اجرای صد‌ها پروژه آب شرب در مناطق محروم و فاقد آب شرب شده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با اشاره به اینکه نهضت جاده‌سازی یکی دیگر از عرصه‌های کار برای ماست، اضافه کرد: یکی از نهاد‌هایی که اکنون در کشور با قوت و سرعت کار خود را پیش می‌برد، مجموعه بسیج است؛ زیرا در این مجموعه فارغ از همه ملاحظات اداری و پروسه‌ها، کار خارج از حالت پیمانکاری و با محور مردم و برای مردم و در راستای رضای خدا و عمدتاً توسط خود مردم انجام می‌شود.

عجمی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی شعار و مقوله‌ای است که بار‌ها و بار‌ها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و بر اساس فرموده ایشان، موضوعی است که همه موضوعات کلان کشور به آن گره‌خورده و لذا این محور یکی دیگر از محور‌های مورد تأکید ماست؛ اما یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محور‌های فعالیت ما در مجمع بسیج سازندگی، محور حرکت جهادی بوده که این به‌نوعی محور همه حرکت‌های بسیج است.

وی مطرح کرد: به بیان امام راحل(ره)، جنگ دانشگاه انسان‌سازی بوده و امروز این دانشگاه از میدان جنگ به مجموعه‌های جهادی منتقل شده به بیان دیگر، امروز مجموعه‌های جهادی همانند میدان جنگ دیروز است و نماد و سمبل عملی شعار مرگ بر آمریکا، خدمت‌رسانی عمومی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه توکل بر خدا و اراده خدایی دستمان را در آغاز و ادامه اقدامات پر می‌کند، گفت: در غالب اوقات در کار‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت دولتی استفاده نمی‌شود؛ بلکه بر ظرفیت مردمی که ظرفیتی بزرگ و بی‌بدیل بوده تکیه می‌شود و اعتقاد دارم که اگر مردم به ما اعتماد کنند، خیلی از مشکلات و بحران‌های بزرگ قابل حل خواهند بود و توصیه من به شما توجه بیشتر و استفاده از این ظرفیت عظیم است.

عجمی گزارشی از عملکرد یک سال اخیر سازمان بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان ارائه داد و خواستار تعامل و هم‌افزایی مجموعه بسیج اساتید استان برای رفع مشکلات و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، پزشکی، اجتماعی و فرهنگی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر