صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

پرفروش‌ترین گوشی‌های جدید سامسونگ + مشخصات

درصورتی که می‌خواهید قیمت موبایل سامسونگ در مدل‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهید، باید سراغ محصولات پرفروش بروید.
کد خبر : 921243

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درصورتی ‌که می‌خواهید قیمت موبایل سامسونگ در مدل‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهید، باید سراغ محصولات پرفروش بروید. باید بگوییم که بیشترین ارزش قیمت در میان محصولات جدید، متعلق به محصولات سامسونگ بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا سالانه مشتریان زیادی از آن خرید کنند.

شما می‌توانید با بررسی محصولاتی که موفق به کسب فروش بالایی شده‌اند، به‌راحتی موبایلی را برای خودتان بخرید که ارزش بالایی در قیمت دارد. همراه ما باشید تا در این مطلب آموزشی لیستی از پرفروش‌ترین محصولات برند سامسونگ که جدید نیز هستند را به شما ارائه کنیم. در انتها نیز بهترین روش را برای خرید آن‌ها به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای محصولات جدید برند سامسونگ

قبل ‌از این‌‌که پرفروش‌ترین محصولات جدید از این برند را در کنار قیمت موبایل سامسونگ به شما ارائه کنیم، بهتر است بدانید که چرا سامسونگ توانسته آن‌قدر شهرت پیدا کند؟ پاسخ این سوال کاملا واضح است. شرکت سامسونگ محصولاتی را به بازار ارائه کرده که پر از مزیت‌های جذاب و عالی هستند. مزایایی که در محصولات جدید این برند مشاهده می‌کنید را باید بدین صورت دانست:

  • استفاده از بهترین کیفیت بدنه و بهره‌گیری از شیشه و فلز در گوشی‌ها
  • به‌کارگیری تراشه‌های جدید به‌همراه حافظه‌های رم بیشتر
  • استفاده از نمایشگرهای باکیفیت برای ارائه بهترین تصویر
  • قادر به تصویربرداری در بالاترین رزولوشن
  • امکان عکاسی حرفه‌ای و اجرای بازی‌های به‌روز

موبایل‌های پرفروش و جدید سامسونگ

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چرا محصولات سامسونگ ارزش خرید بالایی دارند؟ دلیل این موضوع وجود مزایای زیاد در قیمت موبایل سامسونگ مناسب است. موبایل‌هایی که توانسته‌اند بیشترین قیمت را ارائه کرده و به بهترین شکل نظر خریداران را جلب کنند، بدین صورت هستند.

سامسونگ گلکسی S23 FE

برای این‌‌که بتوانید با پرداخت قیمت موبایل سامسونگ خاص‌ترین موبایل را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که موبایل s23 fe را برای این کار انتخاب بکنید. این محصول را باید یک نسخه ارزان قیمت از موبایل‌های میان‌رده دانست که بسیار باکیفیت تولید شده است.

استفاده از نمایشگر داینامیک آمولد یکی از مزایای مهم این محصول به‌شمار می‌رود. ازطرف‌دیگر این موبایل با کمک شیشه و فلز تولید شده و در برابر ضربه، مقاومتی عالی از خود نشان می‌دهد. تراشه اگزینوس 2200 از مواردی است که باید به‌عنوان مزیت مهم این محصول در نظر داشته باشید.

سامسونگ گلکسی A55

باید برای پیدا کردن بهترین قیمت موبایل سامسونگ، مدلی باارزش به نام سامسونگ a55 به شما معرفی کنیم. این موبایل یک محصول خاص و پرفروش بوده و به‌عنوان یک موبایل حرفه‌ای به‌کار می‌رود. می‌توان این محصول را یک میان‌رده پرقدرت بدانیم.

از دلایلی که باید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، باید به تراشه اگزینوس 4 نانومتری، رم 12 گیگابایتی، دوربین 3 گانه 50 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4k اشاره داشته باشیم. البته باید به دوربین 32 مگاپیکسلی فوق العاده باکیفیت این محصول نیز توجه کنید.

سامسونگ گلکسی S24 Ultra

پرچم‌داری که هرکسی به‌دنبال خرید آن است، سامسونگ s24 ultra نام دارد. قیمت موبایل سامسونگ اس 24 بسیار گران بوده و دلیل این موضوع نیز به‌کارگیری بهترین مشخصات فنی در آن است. صفحه‌نمایش این دستگاه رزولوشن 1440×3120 پیکسل دارد.

نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز بوده و از تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 2 درون خود استفاده کرده است. میزان حافظه رمی که شرکت سامسونگ برای این محصول در‌نظر گرفته 12 مگابایت بوده و در کنار آن نیز از یک ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A34 4G

به‌ دنبال خرید یک موبایل میان رده هستید؟ پیشنهاد ما این است که سراغ موبایل a34 از برند سامسونگ بروید. باید این اسمارت‌فون را یکی از محصولات جدید سامسونگ دانست که از تکنولوژی ارتباطی 4G استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش آن دارای رزولوشن 1080×2340 پیکسل بوده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. شاید فکر کنید که اینم مدل از تراشه‌ای قدیمی بهره برده، اما این‌طور نیست. تراشه‌ای که سامسونگ برای این محصول استفاده کرده از نوع مدیاتک Dimensity 1080 بوده و تکنولوژی 6 نانومتری دارد. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون باید به رم 8 گیگ و دوربین 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

سامسونگ گلکسی A05

سامسونگ توانسته با ارائه محصولات اقتصادی باکیفیت، بازار موبایل‌های ارزان قیمت را نیز به‌دست بگیرد. مدل a05 سامسونگ را باید افرادی بخرند که دنبال محصولی ارزان قیمت بوده و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای یک موبایل صرف کنند.

این محصول عالی از صفحه‌نمایش PLS LCD بهره برده و تراشه آن را نیز هلیو G86 در نظر گرفته‌اند. حافظه رم حداکثری این مدل 6 گیگابایت بوده و در کنار 128 گیگ حافظه ذخیره‌سازی داخلی ارائه می‌شود. دوربین این دستگاه رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارد، اما نمی‌توانید تصاویر حرفه‌ای را با آن ثبت کنید. به‌دلیل پایین ‌بودن قیمت موبایل سامسونگ a05، کاربری آن کارهای معمولی است.

سامسونگ گلکسی A35

مدل آخری که باید در این مطلب به‌عنوان محصولات پرفروش و جدید سامسونگ نام ببریم، موبایل a35 از این برند نام دارد. شرکت سامسونگ محصولات زیادی تولید کرده، اما این محصول را باید یکی از پرارزش‌ترین آن‌ها برای خرید دانست.

دلیل این موضوع به‌کارگیری تراشه اگزینوس 1380 5 نانومتری، 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین 3 گانه 50 مگاپیکسلی، رزولوشن فیلمبرداری 4k، باتری 5000‌ میلی‌آمپر ساعتی هستند. همه این موارد ارزش قیمت موبایل سامسونگ A35 را بالا برده و موجب شده‌اند تا هرکسی آن را در لیست خود قرار دهد.

خرید موبایل‌های پرفروش و جدید سامسونگ

قیمت موبایل سامسونگ در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما قطعا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را برای موبایل‌های سامسونگ بخرید. محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارند، علاوه‌بر اصالت قیمت و کیفیت، دارای ارسال سریع هستند و به‌راحتی و در کم‌ترین زمان به‌دست مشتریان می‌رسند.

جمع‌بندی

قیمت موبایل سامسونگ در محصولات جدید، ارزش بیشتری پیدا کرده است. دلیل این موضوع به‌کارگیری مزایای افزون در کنار مشخصات فنی دقیق‌تر است. شما می‌توانید با ارزیابی و خرید مدل‌های پرفروش سامسونگ تجربه‌ای عالی از این محصولات کسب کنید.

برند سامسونگ این قابلیت را دارد که شما را در هر بازه قیمتی راضی نگه دارد. به‌طور مثال، می‌توانید با خرید a05 یک موبایل اقتصادی ارزان قیمت در دست داشته باشید. اگر هم محدودیت بودجه ندارید، قطعا S24 Ultra را باید بخرید. در هر صورت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آماده ارائه خدمات در این زمینه است. تنها کافی‌است به این فروشگاه رفته و قیمت محصولاتی که می‌خواهید را مورد بررسی قرار دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر