صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور؛

معتمدی: نقش آموزش با تحولات هر نسل تعطیل نمی‌شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: تفاوتی که بین نسل‌ها مطرح می‌شود، در اذهان عمومی این تفکر ایجاد می‌شود که آموزش باید در نسل جدید کمرنگ شود، اما این موضوع دوست نیست و به هیچ عنوان نقش آموزش در دانشگاه تعطیل نخواهد شد.
کد خبر : 921184

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین اجلاس سرآمدان آموزشی و موسسات آموزش عالی کشور صبح امروز (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) با حضور برخی از معاونان آموزشی و روسای دانشگاه‌ها در سالن همایش‌های دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این همایش ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امیدوارم انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم رشد و پیشرفت کشور را به همراه داشته باشد تا بتوانیم از ظرفیت نیروهای انسانی به شکل مطلوب استفاده کنیم.

وی خطاب به معاونان آموزشی افزود: حضور شما به عنوان سرآمدان آموزشی کشور برای وزارت علوم بسیار مغتنم است، تفاوتی که بین نسل‌ها مطرح می‌شود، در اذهان عمومی این تفکر ایجاد می‌شود که آموزش باید در نسل جدید کمرنگ شود، اما این موضوع دوست نیست و به هیچ عنوان نقش آموزش در دانشگاه تعطیل نخواهد شد.

معتمدی با بیان اینکه امروزه با ۲ مشکل در حوزه آموزشی دانشگاه‌ها مواجهه هستیم؛ تاکید کرد: بسیاری از استادان متخصص و کاربلد بودند، اما به علت اینکه نمی‌توانستند مفاهیم علمی را منتقل کنند از گردونه معلمی حذف شدند، آموزش فنون معلمی شرط اساسی است که باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر