صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۲ - ۱۸ تير ۱۴۰۳
جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با آنا:

اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند/ همه به دولت جدید کمک کنند

یک نماینده پیشین مجلس با تأکید بر اینکه اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند، گفت: همه باید به رئیس جمهور جدید کمک کنیم تا شرایط کشور را سروسامان دهد و اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد.
کد خبر : 921093

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه پایان رقابت‌های انتخاباتی باید آغاز رفاقت‌ها و همدلی و یکپارچگی باشد، گفت: تشتت و اختلاف در شرایط کنونی اصلاً جایز نیست و باید احزاب و گروه‌های مختلف به سمت همدلی و همگرایی پیش بروند تا بتوان مشکلات موجود در کشور را حل و فصل کرد و از سوی دیگر باید به دولت جدید کمک شود تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف موجود بهره ببرد و این ظرفیت‌های را در راستای اعتلای کشور و نظام به کار گیرد.

جمالی نوبندگانی با اشاره به اتفاقاتی که بعد از اعلام نتایج انتخابات در اردوگاه اصولگرایان رقم خورده است، اظهار کرد: اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ با هم متحد شدند و شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد ولی در انتخابات اخیر به شاخه‌های مختلف تبدیل شدند و این موضوع خیلی به نفعشان نبود ولی به طور کلی اصولگرایان طی سال‌های اخیر همواره به شاخه‌های مختلف تقسیم شدند و امکان وحدت را برایشان کمرنگ کرد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم این پیام را برای اصولگرایان به همراه داشت که عدم وحدت و تشدید اختلافات در نهایت منجر به شکست می‌شود. اصولگرایان باید از این شکست‌ها درس بگیرند و تلاش کنند حول وحدت تمرکز داشته باشند.

نماینده مجلس دهم گفت: اکنون زمان مناسبی برای اختلاف میان حامیان آقایان جلیلی و قالیباف نیست و نباید طرفداران این دو به یکدیگر برچسب بزنند و بی‌احترامی کنند. این اختلافات هیچ نتیجه‌ای در پی ندارد و فقط شرایط را بدتر می‌کند و حتی امکان دارد عملکرد مجلس را با اخلال مواجه کند و مجلس فعلی را درگیر حواشی بسیاری کند، چون در مجلس هم طرفداران این نماینده هستند و به نفع مجلس نیست.

جمالی نوبندگانی تأکید کرد: انتخابات تمام شده و نتیجه آن هم مشخص است. همه باید به رئیس جمهور جدید کمک کنیم تا شرایط کشور را سروسامان دهد و اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد. یکی از زیبایی‌های مردم‌سالاری دینی همین است و باید این زیبایی‌ها و شکوهی که مردم‌سالاری دینی برای کشور به همراه داشته را مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر