صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۳

سازمان ملل نسبت به فروپاشی کامل نظم مدنی در غزه هشدار داد

یک مقام ارشد سازمان ملل گفت: من شاهد وخامت اوضاع امنیتی در هر دیدار از غزه بوده‌ام. عملیات نظامی جاری و تقریباً فروپاشی کامل نظم مدنی را به دنبال داشته است.
کد خبر : 918955

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تور ونسلند، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه روز سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه گفت: من نگرانی های جدی خود را در مورد خطر تشدید تنش در منطقه، به ویژه بین اسرائیل و حزب الله در امتداد مرزها اعلام می کنم‌.

ونسلند اظهار کرد: من مانند دبیرکل سازمان ملل تکرار می کنم که تشدید بیشتر نظامی تنها منجر به رنج بیشتر، ویرانی بیشتر برای جوامع لبنان و اسرائیل و بالقوه فاجعه بارتر برای منطقه خواهد شد. من همه طرف‌ها را تشویق می‌کنم تا فورا گام‌های فوری برای کاهش تنش بردارند.

{$sepehr_key_252}

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه افزود: تأثیر مخرب خصومت‌ها بر جمعیت غیرنظامی غزه و بحران انسانی بی‌سابقه به شدت نگران‌کننده است.

این مقام ارشد سازمان ملل گفت: من شاهد وخامت اوضاع امنیتی در هر دیدار از منطقه بوده ام. عملیات نظامی جاری و تقریباً فروپاشی کامل نظم مدنی منجر به چندین مورد گزارش شده دزدی تجهیزات امدادی و تیراندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر