صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۳
افسا:

نقش دانشجویان برای جلب مشارکت عمومی در انتخابات غیرقابل انکار است

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: نقش فعال دانشجویان در جلب مشارکت عمومی در انتخابات غیرقابل انکار است.
کد خبر : 918356

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، موسی افسا مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با رئیس واحد رودان با تجلیل از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در زمره واحد‌های فعال در حوزه فرهنگی دانشجویی است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم ایام‌الله هجری شمسی و قمری، حضور فعال در نمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی، تقویت تشکلات دانشجویی، اجرای دقیق دستورالعمل‌های سازمانی در حوزه فرهنگی ازجمله دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ آراﺳﺘگی، ﺷﺌﻮن ﻓﺮﻫﻨگی و رﻓﺘﺎری نمونه‌هایی از اقدامات مطلوب این واحد دانشگاهی است.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به دستورالعمل آراﺳﺘگی ﻇﺎﻫﺮی و ﺷﺌﻮنﻓﺮﻫﻨگی و رﻓﺘﺎری افزود: این دستورالعمل و آیین‌نامه اجرایی آن باید به‌عنوان سندی مهم باید در دستورکار واحد‌ها قرار گیرد و تقویت باور‌های معنوی، پیروی از دستورات دینی و ارائه الگوی ایرانی اسلامی از راهبرد‌هایی است که باید به جد دنبال شود.

افسا به نقش مهم حراست در واحد‌های دانشگاهی اشاره کرد و توضیح داد: حراست در تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص در دانشگاه‌ها از افراد خوش‌فکر، خوش‌نیت و پرتلاش تشکیل شده که در راستای حفاظت و پاسداشت از حقوق جمعی و فردی گام برمی‌دارند.

وی تأکید کرد: باید نگرش حراست نشئت گرفته از اهمیت کرامت انسانی و صیانت از آن باشد تا با تقویت اخلاق حرفه‌ای فضای سالم و بانشاطی در مجموعه فراهم آید، در حقیقت حراست دیده‌بان یک مجموعه است که با شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و تلاش درراستای رفع آسیب‌ها نقش مهمی در پویایی مجموعه ایفا می‌کند و افزایش رضایتمندی در گرو عملکرد صحیح حراست است.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: وظیفه اصلی حراست حفاظت از شأن و جایگاه کارکنان، استادان و کیان دانشگاه آزاد اسلامی است؛ از سویی باید نسبت به نگهداری از اموال واحد‌های دانشگاهی با حساسیت عمل کرد و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در نگهداری از اموال، ترویج فرهنگ حفاظت و حراست از امکانات موجود از طریق فعالیت‌های تبلیغاتی، فرهنگی ضروری است.

افسا مطرح کرد: اموال و دارایی‌های دانشگاه متعلق به دانشجویان است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

وی بر ضرورت تکریم استادان و دانشجویان تأکید و عنوان کرد: دانشجویان محور فعالیت‌ها‌ی علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی هستند و باید از ظرفیت آنها در تعامل با جامعه، نهاد‌ها و دستگاه‌ها نهایت بهره برده شود، همچنین انتظار می‌رود در حل مسائل آنان مساعی لازم به‌کار گرفته شود و در کمترین زمان ممکن خواسته‌های برحق آنان پاسخ داده شود.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان متذکر شد: نقش فعال دانشجویان در جلب مشارکت عمومی در انتخابات غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر