صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی فدراسیون: استادیوم تختی جایگزین آزادی شد/پرونده مس رفسنجان وارد فاز جدیدی خواهد شد+ فیلم

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا آماده شدن ورزشگاه آزادی، ورزشگاه تختی جایگزین می شود.
کد خبر : 918208

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه‌های شهید نصیری یزد (چادرملو)، سیرویس قایقران (ملوان)، غدیر اهواز (استقلال خوزستان)، شهید وطنی (ملوان)، فولادشهر (ذوب آهن) و تختی خرم‌آباد (خیبر) اگر ایرادات‌شان برطرف نشود، برای فصل جدید لیگ برتر باید استادیوم دوم و جایگزین معرفی کنند.

وی افزود: همچنین استادیوم آزادی در دست تعمیر است که به همین دلیل ورزشگاه تختی در ۲-۳ هفته ابتدایی فصل جدید جایگزین خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال راجع‌به آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران، شایعات و احتمال تنبیه انضباطی برخی تیم‌ها در این پرونده، گفت: فکر می‌کنم مقام محترم قضایی و دادگستری محترم کرمان در این زمینه توضیحات کامل را در 2 نوبت، آنطور که من دیدم داشتند. این مسئولان تنویر افکار و شفاف‌سازی داشتند که تعداد افراد حاضر در این پرونده و متهمان تحت تحقیق چند نفر هستند. حرف‌های رسانه‌های آنطرف آب که مشخص است. در مورد آن افراد و رسانه‌هایشان بحثی نداریم. ولی در حوزه رسانه‌های داخلی از همکاری تمامی رسانه‌ها در این موضوع تشکر می‌کنیم. رسانه‌های داخلی شاید به بحث تسهیل امر فدراسیون فوتبال هم کمک کردند.

وی افزود: کمیته اخلاق در این موضوع پرونده مفتوح دارد. آقای یونس اسدی مقدم رئیس کمیته، افرادی را به کمیته اخلاق فرا خواندند. این موضوع وارد فاز جدیدی در کمیته اخلاق خواهد شد. امیدواریم همه ابعاد این پرونده با نظارت رکن قضایی فدراسیون در کنار تلاش‌ها و اقدامات مجموعه دادگستری کرمان و مقامات صالحه قضایی داشتند، مشخص شود. امیدواریم شرایطی رقم بخورد که فوتبال ما در لیگ بعدی با آرامش روانی علاقه‌مندان و هواداران به کار خود ادامه بدهد.

علوی در مورد تنبیهات کمیته اخلاق تاکید کرد: کمیته اخلاق تنبیهات فوتبالی این پرونده را ابلاغ خواهد کرد. به تبع آن ممکن است روندهای جدیدی هم در حوزه مباحث مختلف وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر