صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه مطرح کرد؛

تدوین سند فرهنگ حج در شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین سند فرهنگ حج در دستور کار خواهیم داشت که بخشی از آن مربوط به سلامت است در تدوین این سند از نظر نخبگان و ذینفعان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 916500

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به مکه مکرمه از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکّه مکّرمه ضمن خداقوت به پزشکان هلال احمر اظهار کرد: بیماران از کاروان‌های مختلف اینجا می‌آیند و در اینجا درمان می‌شوند.

وی با تأکید بر فرهنگ سلامت بیان کرد: مصرف دارو در دوران حج به ۱۰ برابر مصرف دارو در ایران می‌رسد و این در حالی است که مصرف دارو در ایران از میانگین جهانی ۴ برابر بیشتر است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از دریافت داروی غیرضروری از سوی بیماران گفت: گاهی برخی بیماران مراجعات متعدد دارند و داروی غیرضروری دریافت می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و باید فرهنگ سلامت داشته باشیم.

خسروپناه عنوان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین سند فرهنگ حج در دستور کار خواهیم داشت که بخشی از آن مربوط به سلامت است در تدوین این سند از نظر نخبگان و ذینفعان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر