صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
منصوری در آیین گشایش رویداد ملی کارستان مطرح کرد؛

سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد که سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک است.
کد خبر : 916382

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان امروز با صنعت و شناسائی استعدادها، معرفی فرصت‌های شغلی و تأمین‌کننده نیروی انسانی ماهر موردنیاز صنایع است.

نمایشگاه طراحی و دوخت کارستان با حضور محمدعلی نادی معاون مهارتی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی، شماری از مسئولان استانی، فعالان حوزه نساجی و پوشاک از صنایع و اصناف، رؤسا و معاونین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این واحد دانشگاهی آغاز به‌کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در آیین گشایش رویداد ملی کارستان که در سالن آمفی تئاتر واحد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه جامع‌پرداز و برخاسته از مردم و برای مردم، همواره تلاش کرده منطبق با ظرفیت‌های هر استان در کنار مردم باشد و در همین راستا رویداد ملی صدرا با هدف متعالی از سوی ریاست عالی دانشگاه پیشنهاد و در همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

مهدی منصوری مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) تلاش کرد تا گام مؤثری در روند برقراری ارتباط پایدار دانشگاه و صنعت بردارد و با فراهم کردن شرایط حضور دانشجویان در صنایع، از یک‌سو مهارت دانشجویان را تقویت کند و از سوی دیگر نیاز‌های صنایع را پوشش دهد.

وی، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه که یکی از اهداف مهم رویداد ملی صدرا دانست، تبیین کرد: رویداد صدرا حلقه واسط و ارتباطی آموزش با کارآفرینی و اشتغال است و در این زمینه تلاش‌های زیادی شده و برگزاری این رویداد با اهداف مشخص، گامی درراستای استمرار پیوند صنعت و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، از سمنان به‌عنوان استانی فعال و دارای ظرفیت‌های متعدد ومطلوب در زمینه صنعت نساجی و پوشاک یاد کرد و یادآور شد: فعالیت بیش از ۴۰ شرکت در این حوزه نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان در این عرصه است.

نمایشگاه و مسابقه ملی طراحی و دوخت کارستان در راستای تحقق رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) به‌منظور معرفی توانمندی‌های استان سمنان در عرصه طراحی و دوخت در محل سالن امتحانات واحد سمنان برپا شده و تا ۲۲ خردادماه فعالیت دارد و بازدید برای عموم مهیا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر