صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
امروز صورت گرفت؛

آغاز به‌کار یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد

یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «دانشگاه؛ تعلیم و تربیت اجتماعی» در مشهد آغاز به‌کار کرد.
کد خبر : 915833

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین گشایش یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «دانشگاه؛ تعلیم و تربیت اجتماعی» در واحد مشهد برگزار شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این اجلاسیه آموزشی با حضور ۲۵۰ نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و با هدف اعتلا و تعمیق اخلاق و ارزش‌های اسلامی و بسترسازی برای مشارکت اساتید در تعلیم و تربیت اسلامی برگزار می‌شود.

سیدمحمود هاشمی اضافه کرد: انسجام‌بخشی تشکیلاتی و سازمانی و تبیین نقش محوری استادان در تعلیم و تربیت اجتماعی، دفاع عالمانه و اقناعی و پاسخ به شبهات دانشجویان، اتخاذ مواضع اصولی اساتید در کلاس نسبت به ارزش‌های اسلامی و ترغیب اساتید برای مشارکت در روند تکاملی تعلیم و تربیت در دانشگاه‌ها از جمله اهداف رفتاری برگزاری این اجلاس است.

معاون فرهنگی‌ ـ اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هم تبیین کرد: اجلاسیه یازدهم به‌دلیل اهمیت موضوع تعلیم و تربیت به این موضوع اختصاص پیدا کرده و در قالب آن، کارگاه‌های هم‌اندیشی و جلسات سخنرانی برای اساتید برگزار می‌شود.

سید زین‌العابدین امینی متذکر شد: استادان حاضر در این اجلاسیه به‌مثابه پلی میان استادان و دانشجویان خواهند بود تا فهم و درک مشترک میان اساتید و دانشجویان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر