صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا:

حضور پرشور دانشجویان حامی فلسطین معادلات دنیا را تغییر می‌دهد/ حمایت رهبر انقلاب از نسل دانشگاهی جهان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حضور دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منجر به ایجاد فضای مقاومتی در دنیا شده است که شور و جدیت بسیار فراوانی دارد و می‌تواند معادلات دنیا را تغییر دهد.
کد خبر : 915317

حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین اظهار کرد: نامه رهبر عزیز انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا به تعبیری حاوی بیان دلبستگی رهبر عزیز انقلاب به مردم فلسطین بوده و به بیانی اعلام همبستگی با دانشجویان و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: فضای علم و دانشگاه مرکز گفت‌وگوی علمی معرفتی است و دانشجویان در دنیا آشناترین، مطلع‌ترین بوده و در صحنه اجتماعی و سیاسی جامعه حضور فعال تری دارند، ضمیر روشن دانشجویان پذیرای مطالبی است که از حقانیت بوده و روشنگر باشد.

اکبری اقدم افزود: نامه رهبر انقلاب به این حضور میدانی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف جهان که همراه با سرکوب پلیس و مجموعه‌های امنیتی آن کشور‌ها بوده، یک اعلام حمایت است که سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از قرآن در ایستادگی پای حق و حقانیت و حمایت از جبهه مقاومت قرار دارد.

این مسئول دانشگاهی عنوان کرد: فضای مقاومتی که در دنیا شکل گرفته و حضور دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا که شور و جدیت بسیار فراوانی دارد می‌تواند معادلات دنیا را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب حدود ۱۰ سال پیش فرمایشی داشتند که نظم جهانی در حال تغییر است و اندیشمندان در این حوزه کار بکنند، بسیاری از اندیشمندان عقیده دارند که نظم جهانی در حال تغییر بوده و یک افول و یک فروپاشی نظم طراحی شده غربی آمریکایی روبرو هستیم و این نامه می‌تواند اثرگذار باشد تا جامعه علمی را پای صحنه آورده و معادلات دنیا را با این آزادی خواهی و استقامت بهم بزند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه و اطلاع‌رسانی که بر دانشجویان معترض صورت گرفته، بی‌تاثیر نبوده و طبیعتا نامه رهبر انقلاب می‌تواند یک دلگرمی باشد و امیدی به نسل دانشگاهی بدهد، فضایی را رقم بزند که اساتید و نخبگان را پای کار آورده تا در مجامع عمومی حرف بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر