صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«دعوت» با صدای مازیار فلاحی و اجرای نیما کرمی به ماه رمضان شبکه یک رسید

ویژه برنامه «دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما با اجرای نیما کرمی و خوانندگی تیتراژ مازیار فلاحی به روی آنتن می‌رود.
کد خبر : 91523

به گزارش گروه فرهنگی آنا، «دعوت»، عنوان ویژه برنامه ای مشترک به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که با همکاری و مشارکت شرکت «به پرداخت ملت» از امشب، یک روز زودتر حوالی ساعت 23:15 به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از برج میلاد، به پیشواز ماه مبارک رمضان می رود.


تیتراژ «دعوت» با صدای مازیار فلاحی و ترانه ای از علی ثابت قدم با عنوان «می‌رسم به تو» به اجرا در آمده است.


این برنامه امسال با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.


ویژه برنامه «دعوت» جشنی بزرگ در شب های ماه مبارک رمضان است که با هدف به چالش کشیدن و دعوت مردم از هر قشر وطبقه ای به سمت خیر و خوبی ها با حضور آنها ارائه می شود.


افرادی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور دارند از میان هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان، مسئولین هستندکه هر یک به فرا خور به سمت یکدلی، کارخیر، بندگی و... دعوت می شوند ومخاطبان را دراین مسیر همراه خود می سازند.


از جمله بخش هایی که در این ویژه برنامه شاهد آن هستیم می توان به قسمت هایی چون؛ ماه رمضان در نقاط مختلف کشور، ایجاد فضاهای شاد در این ماه در کنار شب های نیایش و دعا اشاره کرد.


هر مهمان که در برنامه حضور پیدا می کند، در ابتدا خود آغازگر خوبی است که مخاطبان را به کاری خیر دعوت می کند و در وهله اول خودش به آن کار اقدام عملی می کند و هرشب در این برنامه شاهد یک اتفاق این چنینی از سمت مهمانان خواهیم بود.


این برنامه در کنار ایجاد کردن فضایی شاد ومعنوی برای هموطنان در ماه رمضان به سمت بحث مهرورزی وتوجه به اعمال پسندیده حرکت می کند و در بخش کارشناسی پای صحبت های حجت الاسلام برمایی می نشینید.


انتهای پیام/

ارسال نظر